OnniBus.com avaa yhteyden Turusta Kuopioon – samalla yhtiön TalviBonanza tuo 200 000 yhden euron lippua myyntiin

Lehdistötiedote 27.11.2015

• OnniBus.com on saanut luvan aloittaa 4.1.2016 kahden päivittäisen vuoron operoimisen Kuopiosta Turkuun. Reitti F9 liikennöi väliä Jyväskylän ja Tampereen kautta.
  • Kuopion ja Jyväskylän välillä vuorotarjonta tuplaantuu samalla kahdesta neljään. Uusina pysäkkeinä Kuopion ja Jyväskylän välillä otetaan käyttöön Suonenjoki, Hankasalmi ja Lievestuore.
  • Uuden vuoron liput ovat varattavissa nyt. Samaan aikaan alkaa OnniBus.comin TalviBonanza-kampanjan, jonka aikana yhtiö myy 200 000 lippua kampanjahintaan 1€ plus 1€ varausmaksu.
  • Kampanjahintaiset liput ovat ajalle 4.1.–31.3.2016 koko reitistölle muutamin poikkeuksin.
  • Helsinki-Turku–reiteillä F1- ja F8-liput ovat myynnissä tammikuun loppuun saakka, koska reiteille on haettu reitti- ja aikataulumuutoksia 1.2.2016 alkaen.
  • Liput tammikuun alussa Helsingistä Savonlinnaan, Helsingistä Varkauden kautta Joensuuhun sekä Helsingistä Rukalle, Leville ja Ylläkselle liikennöitäville uusille vuoroille tulevat myyntiin, kun luvat ovat vahvistuneet.

”Vastinetta rahalle OnniBus.comin malliin”, toteaa TalviBonanza-kampanjasta OnniBus.comin toimitusjohtaja Pekka Möttö. ”Pitsoja ei kuulemma saa myydä alle kuuden euron, mutta onneksi kukaan ei ole määrännyt bussimatkan minimihintaa. On ilo tarjota uskollisille asiakkaillemme valtava määrä normaaliakin edullisempia OnniBus.com-matkoja.” OnniBus.com on lisännyt verkkokauppaansa 200 000 kappaletta TalviBonanza-hintaisia lippuja normaalihintaisten lippujen lisäksi. Samaan aikaan alkaa vuoden alussa uudistuvan, nyt lupavahvistuksen saaneen F9-reitin lippujen myynti.

Reittiä F9 on aiemmin liikennöity neljä kertaa päivässä välillä Turku-Tampere-Jyväskylä. 4.1.2016 lähtien OnniBus.com jatkaa kahden vuoron osalta Kuopioon saakka. Lisäksi OnniBus.com jatkaa normaalisti reittiin F45 kuuluvia kahta päivittäistä yhteyttä välillä Jyväskylä-Kuopio. Yhtiö lisää vuoden alusta Kuopion ja Jyväskylän välille yhteensä kolme pysäkkiä, jotka sijaitsevat Suonenjoella, Hankasalmella ja Lievestuoreella.

”Reitin F9 jatkaminen Jyväskylästä Kuopioon saakka on meille eniten esitetty yksittäinen reittitoive”, OnniBus.comin toimitusjohtaja Pekka Möttö kertoo. ”Vanhojen niin kutsuttujen sukuoikeuksien päättyminen kyseisellä välillä vuodenvaihteessa mahdollisti tämän odotetun reittilaajennuksen toteuttamisen. Samalla lisäämme Jyväskylän ja Kuopion välille kolme pysäkkiä, mitä meiltä on myös paljon toivottu. Neljä merkittävää yliopistokaupunkia yhdistävä reitti F9 on poikittaisliikenteen valtasuoni, jonka menestymiseen uskomme vahvasti”, Möttö toteaa.

Lehdistöyhteydet ja kuvat:

Jukka Raittila, Republic of Communications, 050 346 2630, jukka.raittila@republic.fi

Maija Hyötyläinen, Republic of Communications, 050 572 9679, maija.hyotylainen@republic.fi

Tietoa OnniBus.comista

OnniBus.com on suomalainen kaukoliikenteeseen erikoistunut linja-autoyhtiö, joka tarjoaa nopeita ja luotettavia liikennöintipalveluja edulliseen hintaan. OnniBus.com operoi 156 lähtöä päivässä. Sen reitistö yhdistää yli 60 kaupunkia Suomessa. Pääliikennöintikaupungit ovat Forssa, Helsinki, Joensuu, Jyväskylä, Kajaani, Kokkola, Kotka, Kuopio, Lahti, Lappeenranta, Mikkeli, Oulu, Pori, Rauma, Tampere, Varkaus ja Vaasa. OnniBus.comin punakylkisissä kaksikerroslinja-autoissa on 89 matkustajapaikkaa, langaton Internet-yhteys (ei erillistä maksua), säädettävät nahkaiset istuimet, ilmastointi, istuinkohtaiset pistokepaikat sekä WC. OnniBus.com on perustettu vuonna 2012 Tampereella. Yhtiön lippujen hinnat ovat alkaen 1 € + 1 € varausmaksu. Liput ovat ostettavissa yhtiön kotisivuilta. Lisätietoja OnniBus.comista löytyy osoitteesta www.onnibus.com, https://www.facebook.com/Onnibus (Facebook),  http://instagram.com/onnibuscom (Instagram) ja https://twitter.com/onnibus (Twitter).