Onnibus.com haastaa koululuokat liikenneturvallisuuskilpailuun

• Onnibus.com tarjoaa kaksikerrosbussin maksutta luokkaretkikäyttöön luokalle, joka tekee parhaan liikenneturvallisuusvideon
  • Kilpailu on lähtölaukaus OnniBus.comin Onni Hirvi -maskotin uralle liikenneturvallisuuden lähettiläänä
  • Kilpailu on avoin viidesluokkalaisista toisen asteen tutkinnon suorittaville.
  • Kilpailu jatkuu marraskuun loppuun. Raati valitsee voittajan tykätyimpien videoiden joukosta. Lisätietoja ja kilpailun osallistumisohjeet löytyvät OnniBus.comin omalta Facebook-sivulta osoitteesta http://www.facebook.com/Onnibus.

”Maskottimme Onni Hirven tehtävänä on toimia liikenneturvallisuuden lähettiläänä”, toimitusjohtaja Pekka Möttö kertoo. ”Syksyn pimeimpään aikaan on hyvä muistuttaa pieniä ja isompiakin koululaisia liikenteen vaaroista sekä herättää ajattelemaan keinoja turvallisuuden lisäämiseksi.”

”OnniBus.comin liikenneturvallisuusvideokilpailun säännöt ovat yksinkertaiset ja jättävät tilaa luovuudelle. Onni Hirven on oltava videossa esillä tavalla tai toisella ja videon maksimipituus on määritelty. Odotan mielenkiinnolla kilpailun satoa. Toivomme, että videot ovat oivaltavia, omaperäisiä ja tunnelmaltaan positiivisia vaikka käsiteltävä aihe onkin vakava”, Möttö jatkaa.

”Uskon, että kaksikerrosbussimme luokkaretkikäyttöön on palkintona houkutteleva. Retkelle on hienoa mennä bussilla joka erottuu joukosta edukseen. Tilaisuus on ainutlaatuinen, koska reittiliikenteessä operoivat bussimme eivät tilausajoja. Myös luokan retkirahaston kartuttaminen helpottuu, koska kuten kaikki koululaisten vanhemmat tiedämme, bussi kaikkine kuluineen on merkittävä kuluerä”, Möttö toteaa.

Lehdistöyhteydet:

Maija Hyötyläinen, Republic of Communications, 050 572 9679, maija.hyotylainen@republic.fi

Tietoa OnniBus.comista

OnniBus.com on suomalainen kaukoliikenteeseen erikoistunut linja-autoyhtiö, joka tarjoaa nopeita ja luotettavia liikennöintipalveluja edulliseen hintaan. OnniBus.com operoi 11 reittiä tarjoten 92 lähtöä päivässä. Sen reitistö yhdistää 47 kaupunkia Suomessa. Pääliikennöintikaupungit ovat Forssa, Helsinki, Jyväskylä, Kajaani, Kotka, Kuopio, Lahti, Mikkeli, Oulu, Pori, Rauma, Tampere ja Varkaus. OnniBus.comin erikoisuutena on 15 vuonna 2014 hankittua kaksikerroslinja-autoa, joissa kaikissa on 89 matkustajapaikkaa, langaton ja maksuton Internet-yhteys, säädettävät nahkaiset istuimet, ilmastointi, istuinkohtaiset pistokepaikat sekä WC. OnniBus.com on perustettu vuonna 2012 Tampereella. Se työllistää yli 90 henkilöä. Yhtiön lippujen hinnat ovat alkaen 1 euro + 1 euron varausmaksu. Liput ovat ostettavissa yhtiön kotisivuilta. Lisätietoja OnniBus.comista löytyy osoitteesta www.onnibus.com, https://www.facebook.com/Onnibus (Facebook),  http://instagram.com/onnibuscom (Instagram) ja https://twitter.com/onnibus (Twitter).