OnniBus.com laajentaa liikennöintiä Tampereen ja Lappeenrannan välillä

OnniBus.comin F12-reitti alkaa liikennöidä perjantaisin ja sunnuntaisin Tampereelta Lahden ja Kouvolan kautta Lappeenrantaan saakka. Koulujen loma-aikoina liikennöinti on päivittäistä. Muutos astuu voimaan 13.10.2017 lähtien.

Lappeenrannasta Tampereelle mielevien ei tarvitse enää vaihtaa linja-autoa. Liput on ostettavissa OnniBus.comin verkkokaupasta, linjaa operoi OnniBus.comin pitkäaikainen kumppani Liikenne Vuorela.

"Reitti F12 Tampere-Lahti-Kouvola on ollut asiakkaidemme keskuudessa erityisen suosittu. Nyt pystymme palvelemaan asiakkaita entistä paremmin, kun yhteydet Lappeenrannasta saadaan vaihdottomiksi ja Tampere-Lappenranta-väli taittuu vain neljässä tunnissa, kertoo OnniBus.comin kaupallinen johtaja Petteri Rantala.

Yhtiö on myös lisännyt sekä Tampereen että Lappeenrannan pysäkkitarjontaa asiakastoiveiden perusteella. ”Olemme kuunnelleet asiakkaita herkällä korvalla ja pysähdymme Tampereella linja-autoaseman lisäksi Tampere-Talon yliopiston pysäkillä sekä Lappeenrannassa matkakeskuksen lisäksi kaupungin keskustassa Peltolan koulun kohdalla, Lappeenkadulla”, Rantala summaa.

Lehdistöyhteydet ja kuvat:

Maija Hyötyläinen, Republic of Communications, 050 572 9679, maija.hyotylainen@republic.fi

Lisätietoa OnniBus.comista:

OnniBus.com on suomalainen kaukoliikenteeseen erikoistunut linja-autoyhtiö, joka tarjoaa nopeita ja luotettavia liikennöintipalveluja edulliseen hintaan. OnniBus.com operoi 170 lähtöä päivässä. Sen reitistö yhdistää 50 kaupunkia Suomessa. Pääliikennöintikaupungit ovat Helsinki, Espoo, Heinola, Iisalmi, Joensuu, Jyväskylä, Kajaani, Kemi, Kokkola, Kotka, Kouvola, Kuopio, Lahti, Lappeenranta, Mikkeli, Oulu, Pori, Porvoo, Rauma, Rovaniemi, Savonlinna, Seinäjoki, Tampere, Turku, Vantaa ja Vaasa. OnniBus.comin punakylkisissä kaksikerroslinja-autoissa on 89 matkustajapaikkaa, langaton Internet-yhteys (ei erillistä maksua), säädettävät nahkaiset istuimet, ilmastointi, istuinkohtaiset pistokepaikat sekä WC. OnniBus.com on perustettu vuonna 2011 Tampereella. Yhtiön lippujen hinnat ovat alkaen 1 € + 1 € varausmaksu. Liput ovat ostettavissa yhtiön kotisivuilta. Lisätietoja  www.onnibus.com