OnniBus.com lisää henkilökuntaa palkkaamalla 50 kuljettajaa

TIEDOTE 20.2.2015

• OnniBus.com palkkaa 50 kuljettajaa eri paikkakunnille
  • Rekrytoinneilla vastataan kevään aikana toimitettavien 14 uuden linja-auton kuljettajatarpeeseen

OnniBus.com palkkaa 50 kuljettajaa kevään aikana eri paikkakunnille, kuten Helsinkiin, Turkuun, Tampereelle, Poriin, Kotkaan, Heinolaan, Jyväskylään, Kuopioon ja Ouluun. Kevään aikana toimitettavat 14 uutta kaksikerrosbussia mahdollistavat voimakkaan tarjonnan lisäämisen, mikä luo uusia työpaikkoja. Uusien kuljettajien haku on nyt käynnistetty yhtiön Internet-sivujen kautta.

”14 uuden bussin toimitus käytännössä kaksinkertaistaa tarjontamme siihen verrattuna, millä aloitimme viime heinäkuussa. Jokainen bussimme työllistää yli 4 kuljettajaa, joten kuljettajatarpeen kasvu on huomattava”, toteaa Lauri Helke, OnniBus.comin liikennejohtaja.

”Edessä olevan laajenemisen myötä henkilöstömme määrä on 150 ja bussien määrä 40 juhannukseen mennessä”, Helke jatkaa.

OnniBus.com aloitti valtakunnallisen liikennöinnin 1.7.2014 tarjoten yli 90 vuoroa päivässä.  Tammikuussa vuoromäärä kasvoi uusien reittien myötä 110 vuoroon päivässä. Yhtiön palvelujen kysyntä on ylittänyt sen odotukset. Joulukuussa OnniBus.com julkisti yli 9 miljoonan euron arvoisen kaksikerrosbussitilauksen. Tästä tilauksesta 14 autoa toimitetaan kevään aikana. Uusien Astromega TDX27-autojen toimittaja on Euroopan johtava linja-autovalmistaja, belgialainen Van Hool, joka toimitti myös OnniBus.comin aikaisemmin hankkimat 21 autoa.

Rekrytointi ja työhakemukset: rekry@onnibus.com

Lehdistöyhteydet ja kuvat:

Maija Hyötyläinen, Republic of Communications, 050 572 9679, maija.hyotylainen@republic.fi

Jukka Raittila, Republic of Communications, 050 346 2630, jukka.raittila@republic.fi

Tietoa OnniBus.comista

OnniBus.com on suomalainen kaukoliikenteeseen erikoistunut linja-autoyhtiö, joka tarjoaa nopeita ja luotettavia liikennöintipalveluja edulliseen hintaan. OnniBus.com operoi 110 lähtöä päivässä. Sen reitistä yhdistää 48 kaupunkia Suomessa. Pääliikennöintikaupungit ovat Forssa, Helsinki, Jyväskylä, Kajaani, Kotka, Kuopio, Lahti, Mikkeli, Oulu, Pori, Rauma, Tampere, Varkaus ja Vaasa. OnniBus.comin punakylkisisissä kaksikerroslinja-autoissa on 89 matkustajapaikkaa, langaton Internet-yhteys (ei erillistä maksua), säädettävät nahkaiset istuimet, ilmastointi, istuinkohtaiset pistokepaikat sekä WC. OnniBus.com on perustettu vuonna 2012 Tampereella. Yhtiön lippujen hinnat ovat alkaen 1 € + 1 € varausmaksu. Liput ovat ostettavissa yhtiön kotisivuilta. Lisätietoja OnniBus.comista löytyy osoitteesta www.onnibus.com, https://www.facebook.com/Onnibus (Facebook),  http://instagram.com/onnibuscom (Instagram) ja https://twitter.com/onnibus (Twitter).