OnniBus.com lisää lähtöjään ja laajentaa reittiverkostoaan

TIEDOTE 23.12.2014

-       Uusi yhteys F3 eli Helsinki–Vaasa alkaa 5.1.2015

-       18 uutta päivittäistä lähtöä ympäri Suomen

-       750 000 kuljetettua matkustajaa vajaan puolen toimintavuoden aikana

OnniBus.com aloittaa 5.1.2015 täysin uuden Helsinki–Vaasa-reitin tarjoten välille kuusi päivittäistä vuoroa. Yritys lisää myös vuoropareja usealle suositulle yhteysvälille. Uudet lisävuorot sijoittuvat väleille Helsinki–Turku, Helsinki–Tampere, Helsinki–Jyväskylä ja Helsinki–Kuopio. Näiden vuorojen myötä OnniBus.com liikennöi 110 lähtöä päivittäin.

”Asiakkaidemme kuunteleminen on yksi toimintamme pääperiaatteista. Olemme saaneet paljon palautetta sekä verkkosivujemme että sosiaalisen median kautta Helsinki–Vaasa-yhteyden aloittamisesta. Tarjonnan vahvistaminen Helsingistä Turkuun, Jyväskylään ja Kuopioon liittyy niin ikään asiakastoiveisiin sekä kysyntään vastaamiseen”, toteaa Pekka Möttö, OnniBus.comin toimitusjohtaja.

”Olemme saavuttaneet 750 000 matkustajan rajapyykin vajaassa puolessa toimintavuodessa. Tämä osoittaa, että meidän tyyppiselle liikennöintipalvelulle on aitoa kysyntää. Tammikuun alku on monella tapaa loistava aika aloittaa uudet yhteydet. Meillä on samanaikaisesti käynnissä Bonanza-kampanja, joka tarkoittaa, että myynnissä on jopa 120 000 ylimääräistä yhden euron lippua niin nykyisille kuin uusille reiteillemme”, Möttö jatkaa.

Edulliset liput, alkaen 1 € + 1 € varausmaksu, uusille vuoroille ja yhteyksille ovat myynnissä yrityksen verkkokaupassa osoitteessa www.onnibus.com.

Lehdistöyhteydet ja kuvat:

Jukka Raittila, Republic of Communications, 050 346 2630, jukka.raittila@republic.fi

Tietoa OnniBus.comista

OnniBus.com on suomalainen kaukoliikenteeseen erikoistunut linja-autoyhtiö, joka tarjoaa nopeita ja luotettavia liikennöintipalveluja edulliseen hintaan. OnniBus.com operoi 110 lähtöä päivässä. Sen reitistä yhdistää 48 kaupunkia Suomessa. Pääliikennöintikaupungit ovat Forssa, Helsinki, Jyväskylä, Kajaani, Kotka, Kuopio, Lahti, Mikkeli, Oulu, Pori, Rauma, Tampere, Varkaus ja Vaasa. OnniBus.comin punakylkisisissä kaksikerroslinja-autoissa on 89 matkustajapaikkaa, langaton Internet-yhteys (ei erillistä maksua), säädettävät nahkaiset istuimet, ilmastointi, istuinkohtaiset pistokepaikat sekä WC. OnniBus.com on perustettu vuonna 2012 Tampereella. Yhtiön lippujen hinnat ovat alkaen 1 € + 1 € varausmaksu. Liput ovat ostettavissa yhtiön kotisivuilta. Lisätietoja OnniBus.comista löytyy osoitteesta www.onnibus.com, https://www.facebook.com/Onnibus (Facebook),  http://instagram.com/onnibuscom (Instagram) ja https://twitter.com/onnibus (Twitter).