OnniBus.com lisää reittiyhteyksiä idän suuntaan ja avaa Kajaaniin oman tuotantoyksikön; kilometrikampanjaa jatketaan 11.8. asti

• OnniBus.com lisää vaihtoyhteyksiä 28.6. alkaen Kotka-Jyväskylä- ja Tampere-Lappeenranta-reiteille, sillä täysi uusi F12 Tampere - Lahti - Kouvola - Kotka aloittaa toimintansa.
  • OnniBus perustaa Kajaaniin oman tuotantoyksikön, tämä aloittaa toimintansa 1.7.
  • OnniBus.com on päättänyt jatkaa kesän lippukampanjaansa, jonka myötä lippujen hinnat määräytyvät matkan pituuden mukaan.

OnniBus.comin uusi F12-reitti jatkaa yhtiön palvelustrategiaa kehittää Suomen julkisliikennettä myös poikittaissuunnassa. ”Jyväskylän liikennehubin avaaminen oli tärkeä merkkipaalu reitistömme kasvattamiselle. F12-reitti monipuolistaa tarjoamiamme liikkumismahdollisuuksia idän suuntaan”, summaa OnniBus.comin johtaja Lauri Helke. Tampere-Lahti-Kouvola-Kotka väliä liikennöivä F12-reitti kulkee maanantaista sunnuntaihin kaksi kertaa päivässä molempiin suuntiin. Matkan kokonaispituus on 4 tuntia. Reitin liikennöinti alkaa 1.7.

OnniBus.com avaa 1.7. Kajaaniin oman tuotantoyksikön. Tämä työllistää yhteensä 10 henkilöä. Samalla Kajaanin-reittejä ryhdytään liikennöimään yhtiön kaksikerrosbusseilla. ”Liikennöinti on kasvanut sen verran merkittävästi Jyväskylän liikennehubin perustamisen myötä, että päätimme perustaa oman tuotantoyksikön myös Kajaaniin. Kymmenestä työpaikasta kuusi sijoittuu suoraan Kajaaniin”, toteaa Lauri Helke.

OnniBus.com jatkaa aiemmin julkistamaansa kesäkampanjaansa. Sen myötä alle 180 km:n matkat ovat enintään 4 euroa. Alle 360 km:n matkat maksavat 9 euroa ja yli 360 km:n matkasta asiakas maksaa 14 euroa. Kilometribonanzahinnat ovat voimassa maanantaista torstaille, 11.8. asti. Kampanjalippujen edellytyksenä on, että lipun hankkii yhtiön verkkokaupasta 7 vrk ennen lähtöä. Hintoja ei tarvitse erikseen arvuutella, sillä samalla yhtiö julkaisee uuden Bonanza-työkalun, joka auttaa asiakasta tarkistamaan kilometrikampanjan hinnat omalta lähipysäkiltä eri kaupunkeihin. Bonanza-työkalu löytyy netistä osoitteessa bonanza.onnibus.com.

Lehdistöyhteydet ja kuvat:

Maija Hyötyläinen, Republic of Communications, 050 572 9679, maija.hyotylainen@republic.fi

Tietoa OnniBus.comista

OnniBus.com on suomalainen kaukoliikenteeseen erikoistunut linja-autoyhtiö, joka tarjoaa nopeita ja luotettavia liikennöintipalveluja edulliseen hintaan. OnniBus.com operoi 156 lähtöä päivässä. Sen reitistö yhdistää yli 60 kaupunkia Suomessa. Pääliikennöintikaupungit ovat Forssa, Helsinki, Joensuu, Jyväskylä, Kajaani, Kokkola, Kotka, Kuopio, Lahti, Lappeenranta, Mikkeli, Oulu, Pori, Rauma, Tampere, Varkaus ja Vaasa. OnniBus.comin punakylkisissä kaksikerroslinja-autoissa on 89 matkustajapaikkaa, langaton Internet-yhteys (ei erillistä maksua), säädettävät nahkaiset istuimet, ilmastointi, istuinkohtaiset pistokepaikat sekä WC. OnniBus.com on perustettu vuonna 2012 Tampereella. Liput ovat ostettavissa yhtiön kotisivuilta. Lisätietoja OnniBus.comista löytyy osoitteesta www.onnibus.com, https://www.facebook.com/Onnibus (Facebook),  http://instagram.com/onnibuscom (Instagram) ja https://twitter.com/onnibus (Twitter).