OnniBus.com on hakenut liikennöintilupia hiihtokeskuskohteisiin

• OnniBus.com suunnittelee liikennöinnin aloittamista Suomen hiihtokeskuskohteisiin Himokselle, Leville, Rukalle ja Ylläkselle. Liikennöintilupia on jo haettu.
  • Lupien myötä reitti F9 Turku-Tampere-Jyväskylä pysähtyisi Himoksella.
  • Leville OnniBus.com kulkisi Helsingistä reittiä Helsinki-Jyväskylä-Oulu-Ylläs-Levi.
  • Helsingistä pääsisi myös Rukalle. Helsinki-Kuopio-Kajaani-Ruka-yhteys kulkisi mm. Hyrynsalmen, Suomussalmen ja Kuusamon kautta.
  • Tavoitteena on palvella hiihtokeskusten asiakkaita talvikauden ajan. Himokselle operoinnin olisi tarkoitus alkaa joulukuun puolessa välissä, muihin keskuksiin OnniBus.com aloittaisi operoinnin 4.1.2016.

“Rovaniemen lisäksi olemme saaneet paljon asiakaskyselyjä hiihtokeskuksiin liikennöimisestä. Vastaamme mielellämme asiakkaidemme tarpeisiin ja olemme hakeneet lupia operoidaksemme Himokselle, Leville, Rukalle ja Ylläkselle. Tavoitteenamme on, että matkan hinta ei ainakaan olisi esteenä lähteä nauttimaan upeiden hiihtokeskustemme palveluista”, toteaa OnniBus.comin toimitusjohtaja Pekka Möttö kertoo. Matkalaukun lisäksi OnniBus.comin linja-autolla matkaava voi ottaa maksutta mukaansa suksi- tai lautakassin.

OnniBus.com on mukana Skiexpo-messuilla tulevana viikonloppuna messukeskuksessa. Hiihtokausi 2015–2016 näyttää jo tässä vaiheessa lumitilanteen kannalta lupaavalta. Lumetus on voitu aloittaa jo monissa kohteissa. Levillä pääsee jo laskettelemaan, virallinen kauden avausviikonloppu järjestetään 6.-8.11.2015.

Lehdistöyhteydet ja kuvat:

Jukka Raittila, Republic of Communications, 050 346 2630, jukka.raittila@republic.fi

Maija Hyötyläinen, Republic of Communications, 050 572 9679, maija.hyotylainen@republic.fi

Tietoa OnniBus.comista

OnniBus.com on suomalainen kaukoliikenteeseen erikoistunut linja-autoyhtiö, joka tarjoaa nopeita ja luotettavia liikennöintipalveluja edulliseen hintaan. OnniBus.com operoi yli 150 lähtöä päivässä. Sen reitistö yhdistää yli 60 kaupunkia Suomessa. Pääliikennöintikaupungit ovat Forssa, Helsinki, Joensuu, Jyväskylä, Kajaani, Kokkola, Kotka, Kuopio, Lahti, Lappeenranta, Mikkeli, Oulu, Pori, Rauma, Tampere, Varkaus ja Vaasa. OnniBus.comin punakylkisissä kaksikerroslinja-autoissa on 89 matkustajapaikkaa, langaton Internet-yhteys (ei erillistä maksua), säädettävät nahkaiset istuimet, ilmastointi, istuinkohtaiset pistokepaikat sekä WC. Yhtiön lippujen hinnat ovat alkaen 1 € 1 € varausmaksu. Liput ovat ostettavissa yhtiön kotisivuilta. Lisätietoja OnniBus.comista löytyy osoitteesta www.onnibus.com, https://www.facebook.com/Onnibus (Facebook),  http://instagram.com/onnibuscom (Instagram) ja https://twitter.com/onnibus (Twitter).