OnniBus.com on kuljettanut jo miljoona matkustajaa

TIEDOTE 23.2.2015

• OnniBus.com on kuljettanut yli 1 000 000 matkustajaa alle kahdeksassa kuukaudessa.
  • Yhtiön ajamat 11 reittiä yhdistävät jo yli 48 paikkakuntaa.
  • Kesään 2015 mennessä yrityksellä on liikenteessä 35 laadukasta Van Hool Astromega -kaksikerroslinja-autoa.
  • Liput ovat ostettavissa osoitteesta www.onnibus.com.

OnniBus.com julkistaa, että sen ensimmäinen 1 000 000 matkustajan rajapyykki on ylittynyt. Kaupunkien väliseen pikavuoroliikenteeseen erikoistunut yritys aloitti aktiivisen toimintansa heinäkuussa 2014. OnniBus.com on saavuttanut miljoonan matkustajan rajapyykin alle kahdeksan ensimmäisen toimintakuukauden aikana.

Yhtiö jatkaa reittiverkoston dynaamista kehittämistä ja vastaa kasvaneeseen kysyntään lisäämällä vuoroja ja kasvattamalla kaluston määrää. Kesään 2015 mennessä yhtiö lanseeraa uusia vuoroja ja reittejä sekä operoi yhteensä 35 Van Hool Astromega -kaksikerroslinja-autolla.

Asiakastyytyväisyys on yhtiön ykkösprioriteetti ja OnniBus.com aikoo myös jatkossa panostaa sen kehittämiseen. Modernit, mukavat ja ympäristöystävälliset kaksikerroslinja-autot ovat yrityksen laadukkaan toiminnan kulmakivi.

”Kuljetamme päivittäin yhä enemmän matkustajia ja olemme siitä erityisen iloisia. Miljoonan matkustajan rajapyykin ylittäminen on uskomaton saavutus, joka myös kertoo siitä, että olemme onnistuneet täyttämään matkustajiemme toiveita ja tuoneet markkinoille palvelun, jolla todella on kysyntää. Koko OnniBus.com tiimi on motivoitunut työskentelemään yhä kovemmin asiakastyytyväisyyden eteen. Voin vakuuttaa, että lisää yllätyksiä asiakkaillemme on luvassa”, kertoo Pekka Möttö, OnniBus.comin toimitusjohtaja.

Lehdistöyhteydet ja kuvat:

Maija Hyötyläinen, Republic of Communications, 050 572 9679, maija.hyotylainen@republic.fi

Jukka Raittila, Republic of Communications, 050 346 2630, jukka.raittila@republic.fi

Tietoa OnniBus.comista

OnniBus.com on suomalainen kaukoliikenteeseen erikoistunut linja-autoyhtiö, joka tarjoaa nopeita ja luotettavia liikennöintipalveluja edulliseen hintaan. OnniBus.com operoi 110 lähtöä päivässä. Sen reitistä yhdistää 48 kaupunkia Suomessa. Pääliikennöintikaupungit ovat Forssa, Helsinki, Jyväskylä, Kajaani, Kotka, Kuopio, Lahti, Mikkeli, Oulu, Pori, Rauma, Tampere, Varkaus ja Vaasa. OnniBus.comin punakylkisisissä kaksikerroslinja-autoissa on 89 matkustajapaikkaa, langaton Internet-yhteys (ei erillistä maksua), säädettävät nahkaiset istuimet, ilmastointi, istuinkohtaiset pistokepaikat sekä WC. OnniBus.com on perustettu vuonna 2012 Tampereella. Yhtiön lippujen hinnat ovat alkaen 1 € + 1 € varausmaksu. Liput ovat ostettavissa yhtiön kotisivuilta. Lisätietoja OnniBus.comista löytyy osoitteesta www.onnibus.com, https://www.facebook.com/Onnibus (Facebook),  http://instagram.com/onnibuscom (Instagram) ja https://twitter.com/onnibus (Twitter).