OnniBus.com tarjoaa matkustajilleen ilmaisia äänikirjoja ja e-kirjoja yhteistyössä BookBeatin kanssa

• OnniBus.com ja BookBeat aloittavat yhteistyökampanjan ja tarjoavat OnniBus.comin matkustajille e- ja äänikirjoja maksutta
  • OnniBus.comin matkustajat saavat 1 kk maksuttoman kokeilujakson BookBeatiin ja voivat lukea ja kuunnella niin paljon e- ja äänikirjoja kuin haluavat kuukauden ajan
  • BookBeatin valikoimiin kuuluu niin uutuuksia kuin klassikoitakin joka makuun ja kolmella kielellä: suomeksi, ruotsiksi ja englanniksi
  • Kampanja alkaa 21.12.2016 ja päättyy 28.2.2016

Kaikki OnniBus.comin matkustajat saavat ääni- ja e-kirjapalvelu BookBeatin kuukauden ajaksi ilmaiseksi, kun OnniBus.com ja BookBeat aloittavat yhteistyökampanjan 21.12.2016.

BookBeat on Suomen suurin ääni- ja e-kirjojen tilauspalvelu, jossa voi lukea ja kuunnella kirjoja älypuhelimella tai tabletilla kuukausimaksua vastaan rajoituksetta. BookBeatin valikoimiin kuuluu niin listauutuuksia kuin klassikoitakin suosituimmilta kirjailijoilta – suomeksi, ruotsiksi ja englanniksi. Edun arvo on 16,90 € ja se koskee uusia BookBeat-asiakkaita.

”Yhteistyö OnniBus.comin kanssa sopii BookBeatille täydellisesti. Uskomme, että kirjat ja matkustaminen kuuluvat yhteen ja matkustamisesta tulee tarinaa kuunnellessa entistä mukavampaa ja jännittävää. Ja koska kaikissa OnniBusseissa on Wifi-yhteys, voivat matkustajat helposti selata, kuunnella ja ladata kirjoja offline-tilaan matkustaessaan”, sanoo Niclas Sandin, BookBeatin toimitusjohtaja.

"Diginatiivit ovat tärkeä asiakasryhmä OnniBus.comille. Haluamme palvella muun muassa älypuhelinten käyttäjiä entistä paremmin tulevaisuudessa. Yhteistyö BookBeatin kanssa on yksi askeleista, joilla asiakaskokemusta joukkoliikenteessä voidaan entisestään vahvistaa", sanoo OnniBus.comin markkinointipäällikkö Pekka Ruuska.

Lehdistöyhteydet ja kuvat:

Maija Hyötyläinen, Republic of Communications, 050 572 9679, maija.hyotylainen@republic.fi

Irina Mikkola, Republic of Communications, 050 362 1432, irina.mikkola@republic.fi

Lisätietoa OnniBus.comista:

OnniBus.com on suomalainen kaukoliikenteeseen erikoistunut linja-autoyhtiö, joka tarjoaa nopeita ja luotettavia liikennöintipalveluja edulliseen hintaan. OnniBus.com operoi 170 lähtöä päivässä. Sen reitistö yhdistää 50 kaupunkia Suomessa. Pääliikennöintikaupungit ovat Helsinki, Espoo, Heinola, Iisalmi, Joensuu, Jyväskylä, Kajaani, Kemi, Kokkola, Kotka, Kouvola, Kuopio, Lahti, Lappeenranta, Mikkeli, Oulu, Pori, Porvoo, Rauma, Rovaniemi, Savonlinna, Seinäjoki, Tampere, Turku, Vantaa ja Vaasa. OnniBus.comin punakylkisissä kaksikerroslinja-autoissa on 89 matkustajapaikkaa, langaton Internet-yhteys (ei erillistä maksua), säädettävät nahkaiset istuimet, ilmastointi, istuinkohtaiset pistokepaikat sekä WC. OnniBus.com on perustettu vuonna 2011 Tampereella. Yhtiön lippujen hinnat ovat alkaen 1 € + 1 € varausmaksu. Liput ovat ostettavissa yhtiön kotisivuilta. Lisätietoja OnniBus.comista:
www.onnibus.com ,  https://www.facebook.com/Onnibus   (Facebook),  http://instagram.com/onnibuscom   (Instagram) ja https://twitter.com/onnibus   (Twitter).