OnniBus.com tarjoaa matkustajilleen ilmaisia elokuvia ja sarjoja yhteistyössä Viaplayn kanssa

• OnniBus.com ja Viaplay toteuttavat yhteistyökampanjan tarjoten ilmaisia elokuvia ja sarjoja bussiyhtiön asiakkaille.
  • Kampanja alkaa 19.9.2016 ja kestää 19.11.2016 asti.
  • Katsottavaksi on tarjolla muun muassa runsaasti elokuvia, dokumentteja sekä pohjoismaisia rikossarjoja.

OnniBus.com antaa 19.9. alkaen kaikille matkalipun ostaneille kampanjakoodin, jolla voi ottaa Viaplay-palvelun ilmaiseksi käyttöön kahden kuukauden ajaksi. Viaplay tarjoaa laadukkaita elokuvia ja televisiosarjoja, joita voi katsoa internetin välityksellä. OnniBus.com antaa kampanjakoodin tilausvahvistus sähköpostin yhteydessä. Viaplayn elokuvien joukossa löytyy muun muassa Oscar-voittajia, uusimpia trillereitä, suosituimpia lastenelokuvia sekä sarjoja kuten 24, Numb3ers ja Swedish Dicks. Edun arvo on 17,90 euroa ja se koskee uusia Viaplay-rekisteröintejä.

“OnniBus.com on asiakaspalveluyritys. Matkustajan etu tulee kaikessa toiminnassamme ensimmäisenä. Viaplay-yhteistyön kautta voimme tarjota OnniBus.comin asiakkaille räätälöityjä digitaalisia sisältöjä. Sen sijaan, että tarjoaisimme kaikille saman Uuno Turhapuro -elokuvan, jokainen voi itse valita mitä katsoo. Tämä on myös syy sille, miksi emme ole asentaneet näyttöjä linja-autoihimme. Sen sijaan haluamme tarjota asiakkaillemme tehokkaan langattoman Wi-Fi-yhteyden sekä verkkovirtaa jokaiselle asiakaspaikalle”, sanoo OnniBus.comin toimitusjohtaja Lauri Helke.

OnniBus.comin ja Viaplayn yhteystyö alkaa 19.9. ja kestää 19.11.2016 asti.

Lehdistöyhteydet ja kuvat:

Maija Hyötyläinen, Republic of Communications, 050 572 9679, maija.hyotylainen@republic.fi

OnniBus.com on suomalainen kaukoliikenteeseen erikoistunut linja-autoyhtiö, joka tarjoaa nopeita ja luotettavia liikennöintipalveluja edulliseen hintaan. OnniBus.com operoi 170 lähtöä päivässä. Sen reitistö yhdistää 50 kaupunkia Suomessa. Pääliikennöintikaupungit ovat Helsinki, Espoo, Heinola, Iisalmi, Joensuu, Jyväskylä, Kajaani, Kemi, Kokkola, Kotka, Kouvola, Kuopio, Lahti, Lappeenranta, Mikkeli, Oulu, Pori, Porvoo, Rauma, Rovaniemi, Savonlinna, Seinäjoki, Tampere, Turku, Vantaa ja Vaasa. OnniBus.comin punakylkisissä kaksikerroslinja-autoissa on 89 matkustajapaikkaa, langaton Internet-yhteys (ei erillistä maksua), säädettävät nahkaiset istuimet, ilmastointi, istuinkohtaiset pistokepaikat sekä WC. OnniBus.com on perustettu vuonna 2011 Tampereella. Yhtiön lippujen hinnat ovat alkaen 1 € + 1 € varausmaksu. Liput ovat ostettavissa yhtiön kotisivuilta. Lisätietoja OnniBus.comista löytyy osoitteesta www.onnibus.com, https://www.facebook.com/Onnibus (Facebook),  http://instagram.com/onnibuscom (Instagram) ja https://twitter.com/onnibus (Twitter).