OnniBus.com uudisti Tampere–Helsinki-aikataulunsa ja loi uuden konseptin – edullisten lippujen määrää lisätty kaupunkien välille

• Tampere–Helsinki-reitille tulee tunnin vuoroväli uudistuneella aikataululla, joka astuu voimaan 28.5.2018
  • Yhtiö nopeuttaa matka-aikaa joka lähdöllä enintään 2 tuntiin ja 15 minuuttiin
  • Tamperelaisille avautuu uusi pysäkki liityntäpysäköinnin yhteyteen Turtolan Citymarketilla

OnniBus.com kiihdyttää vauhtia Tampere–Helsinki-reitillä. Yhtiö julkaisi kesän matkat myyntiin uudella konseptilla ja samalla lisäsi edullisten lippujen määrää kyseisellä reitillä.

”Tampere–Helsinki on yksi tärkeimmistä yhteysväleistämme ja haluamme palvella asiakkaitamme tällä välillä entistäkin paremmin. Teimme helmikuun lopussa reitin matkustajille kyselyn, jossa selvitimme asiakkaiden toiveita matkojen suhteen. Päätimmekin uudistaa kokonaisvaltaisesti aikataulumme niin, että jatkossa jokaisella vuorolla pääsee määränpäähän vain 2 tunnissa ja 15 minuutissa. Asiakkaamme arvostavat edullisia hintoja ja päätimme laittaa isomman vaihteen päälle myös niiden osalta”, kertoo OnniBus.comin kaupallinen johtaja Petteri Rantala.

Verkkokauppaan on lisätty uusi 3,70 euron hintaluokka, minkä lisäksi 4,70 euroa maksavien matkojen saatavuutta on lisätty runsaasti. Rantalan mukaan OnniBus.com on vastedes entistä kilpailukykyisempi Tampereen ja Helsingin välisten matkojen hinnoittelultaan.

Uusi liityntäbussiyhteys Hervannasta ja Turtolasta – liityntäpysäköinti mahdollistuu

Lisäksi uuteen, 28.5.2018 voimaan astuvaan aikatauluun on luotu liityntäbussiyhteys, jossa Turtolan ja Hervannan matkustajilla on taattu vaihtoyhteys Lempäälän Sääksjärven pysäkillä. Tälle liityntäbussiyhteydelle on lisätty uusi pysäkki Tampereelle Turtolan Citymarketille, jossa asiakkaiden liityntäpysäköinti on mahdollista. Kauppakeskuksen yhteyteen on avattu maksuton parkkipaikka, josta matkaa pääsee jatkamaan liityntäbussiyhteydellä helposti Helsinkiin. Jatkossa siis myös Hervannasta ja Turtolasta on tunnin välein lähtöjä Helsinkiin.

”Haluamme vastata asiakkaiden toiveisiin ja kehitimme konseptin, jolla saamme nopeammat yhteydet tiheämmällä vuorovälillä myös muualta kuin kaupungin keskustasta. Lisäsimme toivotun aamulähdön kello 5.20 Tampereelta Helsinkiin, jolloin Helsingin Kampin saavuttaa kello 7.30 ”, Rantala summaa.

Uudistuksen myötä toukokuun lopusta alkaen myös hämeenlinnalaisten vuorotarjonta lisääntyy niin, että jatkossa jokainen Tampere–Helsinki-vuoro pysähtyy myös Hämeenlinnassa.

Lehdistöyhteydet ja kuvat:

Ville Heinonen, Republic of Communications, 050 413 7118, ville.heinonen@republic.fi

OnniBus.com on suomalainen kaukoliikenteeseen erikoistunut linja-autoyhtiö, joka tarjoaa nopeita ja luotettavia liikennöintipalveluja edulliseen hintaan. OnniBus.com operoi 170 lähtöä päivässä. Sen reitistö yhdistää 50 kaupunkia Suomessa. Pääliikennöintikaupungit ovat Helsinki, Espoo, Heinola, Iisalmi, Joensuu, Jyväskylä, Kajaani, Kemi, Kokkola, Kotka, Kouvola, Kuopio, Lahti, Lappeenranta, Mikkeli, Oulu, Pori, Porvoo, Rauma, Rovaniemi, Savonlinna, Seinäjoki, Tampere, Turku, Vantaa ja Vaasa. OnniBus.comin punakylkisissä kaksikerroslinja-autoissa on 89 matkustajapaikkaa, langaton Internet-yhteys (ei erillistä maksua), säädettävät nahkaiset istuimet, ilmastointi, istuinkohtaiset pistokepaikat sekä WC. OnniBus.com on perustettu vuonna 2011 Tampereella. Yhtiön lippujen hinnat ovat alkaen 1 € + 1 € varausmaksu. Liput ovat ostettavissa yhtiön kotisivuilta. Lisätietoja OnniBus.comista:  www.onnibus.com   ,   https://www.facebook.com/Onnibus   (Facebook), http://instagram.com/onnibuscom (Instagram) ja https://twitter.com/onnibus (Twitter).