OnniBus.comilla jo 6 000 000 matkustajan raja rikki

OnniBus.comin punaisilla linja-autoilla on matkustanut Suomessa jo yli kuusi miljoonaa asiakasta. Yhtiö on tuonut takaisin kesältä tutun kilometreihin pohjautuvan, valtakunnallsen Bonanza-kampanjan, jonka aikana tammi-helmikuussa alle 180 kilometrin liput maksavat 4 euroa plus euron varausmaksu.

OnniBus.comin ensimmäiset kaksikerroslinja-autot aloittivat liikennöinnin 1.7.2014 mullistaen hinnoittelullaan ja palvelumallillaan kotimaan linja-autoliikenteen. Yhtiö on kasvattanut reittiverkostoaan kattamaan yhä laajemman osan Suomesta ja löytänyt samalla vannoutuneen asiakaskunnan. Tästä on merkkinä uusi virstanpylväs, kuusi miljoonaa asiakasta.

Matkailualan parhaaksi asiakaspalveluyritykseksi Asiakkuusindeksi-raportissa todettu OnniBus.com ilmoitti vastikään kuljettaneensa uudella Porvoo-Helsinki-reitillä jo yli 175 000 asiakasta. Kasvusta kertoo sekin, että yhtiö on tänä syksynä rekrytoinut palvelukseensa uusia kuljettajia eri puolille Suomea jalkautuneella Työ-kiertueella, joka päättyy perjantaina 4.11. Porvooseen.

OnniBus.com on kasvattanut tasaiseen tahtiin myös läsnäoloaan sosiaalisessa mediassa. Yhtiön Facebook-sivulla on saavutettu yli 100 000 seuraajan raja.

OnniBus.com on vienyt linja-autoalan markkinointia ja myyntiä vauhdilla eteenpäin. Yhtiö on käynnistänyt kesältä tutun valtakunnallisen Bonanza-kampanjan, jossa myynnissä on 9.1.2017-16.2.2017 välisenä aikana lippuja alle 180 km matkoille 4 eurolla, alle 360 km matkoille 9 eurolla ja yli 360 km matkoille 14 eurolla. Tarjous toteutuu, kun liput hankitaan vähintään seitsemän vuorokautta ennen matkaa. Lippuja on jaossa rajallinen määrä.

Facebook - https://www.facebook.com/Onnibus

Instagram - http://instagram.com/onnibuscom

Twitter - https://twitter.com/onnibus

Lehdistöyhteydet ja kuvat:

Maija Hyötyläinen, Republic of Communications, 050 572 9679, maija.hyotylainen@republic.fi

Tietoa OnniBus.comista

OnniBus.com on suomalainen kaukoliikenteeseen erikoistunut linja-autoyhtiö, joka tarjoaa nopeita ja luotettavia liikennöintipalveluja edulliseen hintaan. OnniBus.com operoi 170 lähtöä päivässä. Sen reitistö yhdistää 50 kaupunkia Suomessa. Pääliikennöintikaupungit ovat Helsinki, Espoo, Heinola, Iisalmi, Joensuu, Jyväskylä, Kajaani, Kemi, Kokkola, Kotka, Kouvola, Kuopio, Lahti, Lappeenranta, Mikkeli, Oulu, Pori, Porvoo, Rauma, Rovaniemi, Savonlinna, Seinäjoki, Tampere, Turku, Vantaa ja Vaasa. OnniBus.comin punakylkisissä kaksikerroslinja-autoissa on langaton Internet-yhteys (ei erillistä maksua), säädettävät nahkaiset istuimet, ilmastointi, istuinkohtaiset pistokepaikat sekä WC. OnniBus.com on perustettu vuonna 2011 Tampereella. Yhtiön lippujen hinnat ovat alkaen 1 € + 1 € varausmaksu. Liput ovat ostettavissa yhtiön kotisivuilta. Lisätietoja OnniBus.comista löytyy osoitteesta www.onnibus.com.