OnniBus.comilla Jyväskylästä Turun satamaan 6.6. alkaen - lisää myös lähtöjä reiteille F4, F9, F14 ja F18

• OnniBus.com aloittaa uuden yhteyden Jyväskylästä Tampereen kautta Turun satamaan 6.6.2016.
  • Samalla lisätään myös uusia vuoroja Savonlinnasta Helsinkiin, Jyväskylästä Helsinkiin ja Jyväskylästä Lappeenrantaan.
  • Yhtiö on jo aloittanut lippujen myymisen uusille yhteyksille OnniBus.comin sivuilla, www.onnibus.com. Lippujen hinta on alkaen 1 euroa plus euron varausmaksu.

OnniBus.com aloittaa uuden yhteyden reitille F9 Jyväskylästä Tampereen kautta Turun satamaan. Uudet vuorot on ajoitettu palvelemaan lähtevää ja saapuvaa laivaliikennettä. Tämän lisäksi yhtiö lisää 6.6. alkaen palveluvalikoimaansa uusia lähtöjä reitille F4 Jyväskylästä Helsinkiin sekä reiteille F14 Helsingistä Savonlinnaan ja F18 Jyväskylästä Lappeenrantaan. Yhteenveto uusista lähdöistä:

F4 6:00 Helsinki-Jyväskylä, maanantaisin

F4 12:30 Helsinki-Jyväskylä, ma-su

F4 6:30 Jyväskylä-Helsinki, ma-la

F4 7:30 Jyväskylä-Helsinki, ma-su (aiemmin ma-la)

F4 18:30 Jyväskylä-Helsinki, sunnuntaisin

F9 13.45 Jyväskylä-Turku (satama), ma-su

F9 20:15 Turku (satama) – Jyväskylä, ma-su

F14 11.10 Savonlinna-Helsinki, ma-su

F14 17.10 Helsinki-Savonlinna, ma-su

F18 6:30 Jyväskylä-Lappeenranta, ma-la

F18 11:20 Lappeenranta-Jyväskylä, ma-la

”Asiakkaat liikkuvat kun heille tarjoaa heitä kiinnostavia yhteyksiä. Siksi haluamme tarjota asiakkaillemme yhteydet muun muassa satamiin. Uusi yhteys Jyväskylästä Turun satamaan monipuolistaa monien suomalaisien matkustusmahdollisuuksia. Kesä on sekä laivaliikenteen että Savonlinnaan päin suuntautuvan liikenteen kannalta tärkeää aikaa, olemme iloisia päästessämme aloittamaan uuden yhteyden ja vuoron heti näin sesongin alussa”, kommentoi OnniBus.comin johtaja Lauri Helke.

Lehdistöyhteydet ja kuvat:

Jukka Raittila, Republic of Communications, 050 346 2630, jukka.raittila@republic.fi

Maija Hyötyläinen, Republic of Communications, 050 572 9679, maija.hyotylainen@republic.fi

Tietoa OnniBus.comista

OnniBus.com on suomalainen kaukoliikenteeseen erikoistunut linja-autoyhtiö, joka tarjoaa nopeita ja luotettavia liikennöintipalveluja edulliseen hintaan. OnniBus.com operoi 170 lähtöä päivässä. Sen reitistö yhdistää 50 kaupunkia Suomessa. Pääliikennöintikaupungit ovat Helsinki, Espoo, Heinola, Iisalmi, Joensuu, Jyväskylä, Kajaani, Kemi, Kokkola, Kotka, Kouvola, Kuopio, Lahti, Lappeenranta, Mikkeli, Oulu, Pori, Porvoo, Rauma, Rovaniemi, Savonlinna, Seinäjoki, Tampere, Turku, Vantaa ja Vaasa. OnniBus.comin punakylkisissä kaksikerroslinja-autoissa on 89 matkustajapaikkaa, langaton Internet-yhteys (ei erillistä maksua), säädettävät nahkaiset istuimet, ilmastointi, istuinkohtaiset pistokepaikat sekä WC. OnniBus.com on perustettu vuonna 2011 Tampereella. Yhtiön lippujen hinnat ovat alkaen 1 € + 1 € varausmaksu. Liput ovat ostettavissa yhtiön kotisivuilta. Lisätietoja OnniBus.comista löytyy osoitteesta www.onnibus.com, https://www.facebook.com/Onnibus (Facebook),  http://instagram.com/onnibuscom (Instagram) ja https://twitter.com/onnibus (Twitter).