OnniBus.comilta heti voimaan astuva hintauudistus – viimeinen euro on nyt 70 senttiä

OnniBus.com lanseeraa uudet hinnat koko verkostolle. Yhtiön kysyntään perustuva hinnoittelumalli tarjoaa sitä edullisempia lippuja mitä aikaisemmin varaa, mutta uudistuksen myötä pilkkua viilataan kaikissa hintakategorioissa.

”Muutos tuo asiakkaille 30 sentin säästön lipun hinnasta. Vuoden aikana meillä tehdään 3,5 miljoonaa matkaa ja uudistuksen myötä tämä kerryttää asiakkaille säästönä miljoonatuloksen. Suomalaiset ovat lottokansaa ja käänsimmekin loton ympäri jakaen näin miljoonapotin tasapuolisesti kaikille”, summaa OnniBus.comin kaupallinen johtaja Petteri Rantala.

Uudistus näkyy verkkokaupassa heti. OnniBus.comin verkkokaupassa on maaliskuulle varattavissa 4,70 sekä 6, 70 ja 8,70 euron hintaisia lippuja. Uusiin hintoihin pääsee käsiksi kampanjakoodilla MARS. Matkojen varausaika on kolme viikkoa 18.2.2018 asti. Matkustusaika on 5.3.–28.3.2018.

OnniBus.com säilyttää uudistuksen yhteydessä 1 euron hintaiset kampanjaliput. Myös euron verkkovarausmaksu säilyy, poikkeuksena yhtiön mobiiliapplikaatiolla varatut liput. Mobiiliapplikaation kautta varatuista lipuista asiakas ei maksa palvelumaksua, etu on voimassa maaliskuun loppuun saakka.

Lehdistöyhteydet ja kuvat:

Ville Heinonen, Republic of Communications, 050 413 7118, ville.heinonen@republic.fi

OnniBus.com on suomalainen kaukoliikenteeseen erikoistunut linja-autoyhtiö, joka tarjoaa nopeita ja luotettavia liikennöintipalveluja edulliseen hintaan. OnniBus.com operoi 170 lähtöä päivässä. Sen reitistö yhdistää 50 kaupunkia Suomessa. Pääliikennöintikaupungit ovat Helsinki, Espoo, Heinola, Iisalmi, Joensuu, Jyväskylä, Kajaani, Kemi, Kokkola, Kotka, Kouvola, Kuopio, Lahti, Lappeenranta, Mikkeli, Oulu, Pori, Porvoo, Rauma, Rovaniemi, Savonlinna, Seinäjoki, Tampere, Turku, Vantaa ja Vaasa. OnniBus.comin punakylkisissä kaksikerroslinja-autoissa on 89 matkustajapaikkaa, langaton Internet-yhteys (ei erillistä maksua), säädettävät nahkaiset istuimet, ilmastointi, istuinkohtaiset pistokepaikat sekä WC. OnniBus.com on perustettu vuonna 2011 Tampereella. Yhtiön lippujen hinnat ovat alkaen 1 € + 1 € varausmaksu. Liput ovat ostettavissa yhtiön kotisivuilta. Lisätietoja OnniBus.comista:  www.onnibus.com   ,   https://www.facebook.com/Onnibus   (Facebook), http://instagram.com/onnibuscom (Instagram) ja https://twitter.com/onnibus (Twitter).