OnniBus.comin ensimmäinen vuosi Suomen teillä – yli 160 päivittäistä vuoroa, lähes 2 miljoonaa asiakasta – huipentuu juhliin Kampissa 30.6.

• OnniBus.comin ensimmäinen vuoro lähti Oulusta Helsinkiin 1.7.2014, klo 00.30. Sittemmin päivittäisten lähtöjen määrää on kasvatettu 92 vuorosta 166 vuoroon.
  • Keväällä 2015 OnnBus.com on laajentanut toimintaansa kattaen muun muassa Kokkolan, Joensuun ja Lappeenrannan.
  • Yhtiö on lisännyt työpaikkojen määrää vuodessa reilulla sadalla.
  • Yhtiö juhlistaa vuosipäiväänsä Kampissa 30.6. klo 9-17 järjestettävillä koko kansan syntymäpäiväjuhlilla.
  • Syntymäpäivänsä kunniaksi yhtiö laittaa myyntiin 30.000 ylimääräistä 3,5 € lippua heinäkuuksi suosituimmalle reitilleen F1 Helsinki-Turku.
  • Liput varattavissa osoitteessa www.onnibus.com.

OnniBus.comin historian ensimmäinen kaksikerroslinja-autolla ajettu vuoro starttasi 1.7.2014 klo 00.30 Oulusta määränpäänään Helsinki. Punakylkiset kaksikerroslinja-autot ovat kuljettaneet tähän mennessä lähes 2 miljoonaa ihmistä. Lähtöjen määrä oli alussa 92. Heinäkuusta 2015 lähtien lähtöjä on 166. Uusia työntekijöitä on vuoden aikana palkattu yli 100, kokonaismäärä on nyt 165. Myös kaksikerroksisten punaisten bussien määrä on kasvanut 15:sta 35:een.

Juhlat Kampissa 30.6.2015

OnniBus.com järjestää Kampin kauppakeskuksessa ti 30.6. klo 9-17 kaikille avoimen juhlatilaisuuden. Tilaisuudessa jaetaan muun muassa lahjakortteja kaikille OnniBus.comin reiteille. Sirkus Johku viihdyttää vieraita koko päivän ajan. Lisäksi OnniBus.com tarjoaa klo 12 Suomi-rapin huippulupauksen Graciaksen ilmaiskonsertin.

“Asiakaslähtöisenä yrityksenä laadukkaan viihdetapahtuman tarjoaminen yleisölle on mielestämme OnniBus.comin näköinen tapa juhlistaa merkkipäivää. Kampin juhlallisuudet ovat osa keväistä kampanjaamme, jolloin vierailimme uusissa reittikaupungeissa kuten Kokkolassa, Lappeenrannassa ja Joensuussa. Kamppi on luonnollinen paikka järjestää juhlat, sillä pääpysäkkimme Helsingissä siirtyi Kampin linja-autoterminaaliin aikaisemmin tänä keväänä. Näin loma-aikaan täällä on helppo tavata OnniBus.comin palveluja käyttäneitä sekä palveluistamme kiinnostuneita. Odotamme Onni Hirvi -maskottimme kanssa innolla ystäviemme tapaamista Kampissa”, Pekka Möttö, OnniBus.comin toimitusjohtaja sanoo.

Suosituimmalle reitille erikoishinnoiteltuja lippuja

Yhtiön kysytyimmäksi reitiksi on muodostunut F1 eli Turku-Helsinki-välillä kulkeva reitti. OnniBus.com tarjoaa välille 36 päivittäistä vuoroa ja palveluja käyttää keskimäärin reilut 10 000 matkustajaa viikoittain. Kampin kansanjuhlilta alkaa myös OnniBus.comin verkkosivuilla toteutettava kesäkampanja koskien F1-reittiä.

”OnniBus.com lähti liikkeelle yksityisautoilijoiden houkuttelemiseksi julkisten matkustuspalvelujen pariin sekä luomaan kokonaan uutta matkustuskysyntää. Kasvaneet asiakasmäärät ovat osoittaneet, että palvelullemme on kysyntää”, toteaa Pekka Möttö. "Kiitämme asiakkaitamme jakamalla merkkipäivänämme erikoisetuja kaikkien reittiemme matkustajille sekä Kampissa että sosiaalisessa mediassa. F1-reitillemme, kesän parhaaseen matkustusaikaan, on varattu valtava määrä erikoishalpoja lippuja.”

Lehdistöyhteydet ja kuvat:

Maija Hyötyläinen, Republic of Communications, 050 572 9679, maija.hyotylainen@republic.fi

Tietoa OnniBus.comista

OnniBus.com on suomalainen kaukoliikenteeseen erikoistunut linja-autoyhtiö, joka tarjoaa nopeita ja luotettavia liikennöintipalveluja edulliseen hintaan. OnniBus.com operoi heinäkuusta 2015 lähtien 166 lähtöä päivässä. Sen reitistö yhdistää yli 60 kaupunkia Suomessa. Pääliikennöintikaupungit ovat Forssa, Helsinki, Joensuu, Jyväskylä, Kajaani, Kokkola, Kotka, Kuopio, Lahti, Lappeenranta, Mikkeli, Oulu, Pori, Rauma, Tampere, Varkaus ja Vaasa. OnniBus.comin punakylkisissä kaksikerroslinja-autoissa on 89 matkustajapaikkaa, langaton Internet-yhteys (ei erillistä maksua), säädettävät nahkaiset istuimet, ilmastointi, istuinkohtaiset pistokepaikat sekä WC. OnniBus.com on perustettu vuonna 2012 Tampereella. Yhtiön lippujen hinnat ovat alkaen 1 € + 1 € varausmaksu. Liput ovat ostettavissa yhtiön kotisivuilta. Lisätietoja OnniBus.comista löytyy osoitteesta www.onnibus.com, https://www.facebook.com/Onnibus (Facebook),  http://instagram.com/onnibuscom (Instagram) ja https://twitter.com/onnibus (Twitter).