OnniBus.comin F3-reitiltä nyt nopea yhteys lentokentälle kiitos Kehäradan – myös vantaalaisten matka Tampereen suuntaan nopeutuu

• OnniBus.comin Vaasa-Seinäjoki-Tampere-Helsinki-välillä liikennöivän F3-reitin Keimolan pysäkki palvelee Helsinki-Vantaa-lentoasemalle matkaavia.
  • Keimolan pysäkiltä on parin minuutin kävelymatka uudelle Kehäradalle, mistä pääsee paikallisjunalla Helsinki-Vantaan lentokentälle.
  • Esimerkiksi Vantaan Myyrmäestä pääsee lähes tunnin nopeammin Tampereelle, sillä Kehäradan kautta pääsee suoraan OnniBus.comin Keimolan pysäkille.
  • OnniBus.comin liput ovat alkaen 1 euro + 1 euron varausmaksu. Liput on ostettavissa osoitteesta www.onnibus.com.

Heinäkuun alussa avattavan Kehäradan lentokenttäyhteydestä hyötyvät pääkaupunkiseutulaisten lisäksi esimerkiksi Keimolassa pysähtyvän OnniBus.comin F3 eli Vaasa-Seinäjoki-Tampere-Helsinki-reitin ulkomaille suuntaavat asiakkaat, sillä OnniBus.comin Keimolan pysäkiltä pääsee nopeasti Kehäradan kautta lentokentälle. Vastaavasti esimerkiksi Myyrmäessä ja Tikkurilassa asuvien yhteys Tampereelle nopeutuu, sillä he voivat Kehäradan Kivistön pysäkin myötä päästä nopeasti OnniBus.comin Tampereelle suuntaavan kaksikerroslinja-auton matkaan.

”Kehärata on tervetullut uudistus pääkaupunkiseudun liikenteeseen. Uskomme, että se sujuvoittaa liikennettä erityisesti Tampereen väylällä. Olemme myös iloisia, että Kehäradan myötä F3-reitin Tampereen suunnasta saapuvat asiakkaamme pääsevät tarvittaessa nyt entistä nopeammin lentokentälle. Enää ei tarvitse matkustaa Helsingin keskustaan asti, sillä Keimolan pysäkiltä lentokentälle pääsee jo vartissa”, toteaa OnniBus.comin toimitusjohtaja Pekka Möttö.

”Monet vantaalaiset pääsevät vastaavasti vaivattomasti Tampereen suuntaan. Riittää kun astuu Kehäradalla liikennöivään junaan ja siirtyy Kivistön asemalta Keimolan pysäkillemme. Kehärata sekä edulliset joukkoliikenneratkaisut avaavat aivan uusia mahdollisuuksia monille. OnniBus.comin näkökulmasta nyt meillä on otettu liikennöintipalveluissa askel oikeaan suuntaan”, jatkaa Möttö.

Lehdistöyhteydet ja kuvat:

Maija Hyötyläinen, Republic of Communications, 050 572 9679, maija.hyotylainen@republic.fi

Tietoa OnniBus.comista

OnniBus.com on suomalainen kaukoliikenteeseen erikoistunut linja-autoyhtiö, joka tarjoaa nopeita ja luotettavia liikennöintipalveluja edulliseen hintaan. OnniBus.com operoi 166 lähtöä päivässä. Sen reitistö yhdistää yli 60 kaupunkia Suomessa. Pääliikennöintikaupungit ovat Forssa, Helsinki, Joensuu, Jyväskylä, Kajaani, Kokkola, Kotka, Kuopio, Lahti, Lappeenranta, Mikkeli, Oulu, Pori, Rauma, Tampere, Varkaus ja Vaasa. OnniBus.comin punakylkisissä kaksikerroslinja-autoissa on 89 matkustajapaikkaa, langaton Internet-yhteys (ei erillistä maksua), säädettävät nahkaiset istuimet, ilmastointi, istuinkohtaiset pistokepaikat sekä WC. OnniBus.com on perustettu vuonna 2012 Tampereella. Yhtiön lippujen hinnat ovat alkaen 1 € + 1 € varausmaksu. Liput ovat ostettavissa yhtiön kotisivuilta. Lisätietoja OnniBus.comista löytyy osoitteesta www.onnibus.com, https://www.facebook.com/Onnibus (Facebook),  http://instagram.com/onnibuscom (Instagram) ja https://twitter.com/onnibus (Twitter).