OnniBus.comin kyydissä veteraanit matkustavat aina ilmaiseksi

TIEDOTE 5.12.2014

• OnniBus.com kuljettaa sotaveteraaneja maksutta. Paikan matkalle voi varata yrityksen palvelunumerosta 044-705 7110.
  • Veteraanille lähetään vahvistus paikasta joko sähköpostilla tai tavallisena kirjepostina. Vahvistuksen lähettämistä varten varaus tulee tehdä 72 tuntia ennen matkaa.
  • Veteraani voi tarvittaessa ottaa myös avustajan matkalle veloituksetta mukaan.

Suomen 97-vuotisjuhlapäivän aattona OnniBus.com haluaa kiittää sotiemme veteraaneja ja muistuttaa samalla siitä, että OnniBus.comin kyydissä sotaveteraanit matkustavat aina maksutta. Tämä käytäntö on ollut voimassa jo yrityksen ensimmäisestä liikennöintipäivästä alkaen.

OnniBus.comilla lippujen hinnat ovat kaikille yhtä edulliset, mutta poikkeuksen muodostavat sotaveteraanit, jotka saavat matkustaa yhtiön busseilla aina ilmaiseksi. ”Sotaveteraanien alennusta ei mielestäni tarvitse erikseen perustella. Kunnia niille, joille se kuuluu", toteaa OnniBus.comin toimitusjohtaja Pekka Möttö. ”Itsenäisyyspäivän kynnyksellä minulla on kunnia muistuttaa tästä edusta ja samalla itsekin kiittää sotiemme sankareita”, Möttö toteaa lopuksi.

Lehdistöyhteydet ja kuvat:
Jukka Raittila, Republic of Communications, 050 346 2630, jukka.raittila@republic.fi

Maija Hyötyläinen, Republic of Communications, 050 572 9679, maija.hyotylainen@republic.fi

Tietoa OnniBus.comista

OnniBus.com on suomalainen kaukoliikenteeseen erikoistunut linja-autoyhtiö, joka tarjoaa nopeita ja luotettavia liikennöintipalveluja edulliseen hintaan. OnniBus.com operoi 11 reittiä tarjoten 92 lähtöä päivässä. Sen reitistä yhdistää 47 kaupunkia Suomessa. Pääliikennöintikaupungit ovat Forssa, Helsinki, Jyväskylä, Kajaani, Kotka, Kuopio, Lahti, Mikkeli, Oulu, Pori, Rauma, Tampere ja Varkaus. OnniBus.comin erikoisuutena on 15 vuonna 2014 hankittua kaksikerroslinja-autoa, joissa kaikissa on 89 matkustajapaikkaa, langaton Internet-yhteys (ei erillistä maksua), säädettävät nahkaiset istuimet, ilmastointi, istuinkohtaiset pistokepaikat sekä WC. OnniBus.com on perustettu vuonna 2012 Tampereella. Se työllistää yli 90 henkilöä. Yhtiön lippujen hinnat ovat alkaen 1 € + 1 € varausmaksu. Liput ovat ostettavissa yhtiön kotisivuilta. Lisätietoja OnniBus.comista löytyy osoitteesta www.onnibus.com, https://www.facebook.com/Onnibus (Facebook),  http://instagram.com/onnibuscom (Instagram) ja https://twitter.com/onnibus (Twitter).