OnniBus.comin rekrytointikiertue huipentuu Tampereella 11.11. – ennätys haussa

OnniBus.comin ja VMP Varamiespalvelun lokakuussa alkanut yhteinen Työ-kiertue saa huipennuksensa perjantaina 11.11.2016 Tampereen keskustorilla. Kiertue on syksyn aikana jalkautunut ympäri Suomea kaikkiaan kuudelle eri paikkakunnalle, joista Tampere on viimeinen.

“Olemme erittäin tyytyväisiä Työ-kiertueen tuloksiin. Rekrytointikampanjan aikana olemme palkanneet 13 uutta linja-autonkuljettajaa sekä yhden uuden asentajan”, sanoo OnniBus.comin toimitusjohtaja Lauri Helke

“Työ-kiertue on jo nyt ylittänyt odotuksemme. Esimerkiksi Oulun tapahtumassa haastatelluista työnhakijoista neljä tekijää aloittivat työt käytännössä heti”, hehkuttaa VMP Varamiespalvelun markkinointipäällikkö Johannes Setänen.

Odotukset ovat erittäin korkealla myös kiertueen paketoivan Tampereen tapahtuman suhteen.

“Perjantaina tavoitteenamme on tehdä työhaastatteluiden Suomen Nenäpäiväennätys haastattelemalla yli 1 111 henkilöä ja lahjoittaa näistä jokaisesta kymmenen euroa Nenäpäivä-kampanjalle”, Setänen jatkaa.

OnniBus.com ja VMP Varamiespalvelu ovat Nenäpäivän yhteistyökumppaneita. Nenäpäivän päälähetys kuvataan perjantaina 11.11. suorana Tohlopin Mediapoliksessa. Nenäpäivä-lähetyksen aikana myytyjen OnniBus-lippujen tuloista puolet lahjoitetaan Nenäpäivä-keräykseen.

Tampereen keskustorilla perjantaina 11.11. järjestettävässä tapahtumassa voi lisäksi osallistua Työ-kiertueen arvontaan, jossa onnekkaimmat voittavat pääsyn paikan päälle suoran Nenäpäivä-tv-lähetyksen yleisöön. OnniBus.comin ja VMP Varamiespalvelun mukaan lähetystä seuraamaan arvotaan kahdeksan voittajaa.

Nenäpäivä 2016 keskittyy keräämään varoja erityisesti maailman lasten koulutusta varten.

Haastattelupyynnöt ja kuvat:

Maija Hyötyläinen, Republic of Communications, 050 572 9679
maija.hyotylainen@republic.fi

Irina Mikkola, Republic of Communications, 050 362 1432
irina.mikkola@republic.fi

Tietoa OnniBus.comista

OnniBus.com on suomalainen kaukoliikenteeseen erikoistunut linja-autoyhtiö, joka tarjoaa nopeita ja luotettavia liikennöintipalveluja edulliseen hintaan. OnniBus.com operoi 170 lähtöä päivässä. Sen reitistö yhdistää 50 kaupunkia Suomessa. Pääliikennöintikaupungit ovat Helsinki, Espoo, Heinola, Iisalmi, Joensuu, Jyväskylä, Kajaani, Kemi, Kokkola, Kotka, Kouvola, Kuopio, Lahti, Lappeenranta, Mikkeli, Oulu, Pori, Porvoo, Rauma, Rovaniemi, Savonlinna, Seinäjoki, Tampere, Turku, Vantaa ja Vaasa. OnniBus.comin punakylkisissä kaksikerroslinja-autoissa on langaton Internet-yhteys (ei erillistä maksua), säädettävät nahkaiset istuimet, ilmastointi, istuinkohtaiset pistokepaikat sekä WC. OnniBus.com on perustettu vuonna 2011 Tampereella. Yhtiön lippujen hinnat ovat alkaen 1 € + 1 € varausmaksu. Liput ovat ostettavissa yhtiön kotisivuilta. Lisätietoja OnniBus.comista löytyy osoitteesta www.onnibus.com.

Facebook - https://www.facebook.com/Onnibus

Instagram - http://instagram.com/onnibuscom