OnniBus on kuljettanut Porvoo-Helsinki-välillä yli 175 000 asiakasta, yhtiö kiittää erikoishintaisilla lipuilla

OnniBus.com on julkistanut kuljettaneensa reilut 175 000 asiakasta Porvoo-Helsinki-välillä. Yhtiö suunnittelee Porvooseen oman toimipisteen perustamista ja tuo siksi TYÖ-rekrytointikiertueensa kaupunkiin pe 4.11. klo 10-18 paikkana Kauppakeskus Lundin aukio. Asiakkailleen OnniBus.com tarjoaa kiitoksensa saman tien – OnniRider-sovelluksella 30 päivän rajattoman matkustusoikeuden sisältämä kuukausilippu maksaa 79 euroa. Myös muut lippuvaihtoehdot saa erikoishintaan ajalla 24.10.-6.11.2016. Lisäksi Porvoon Sokos ryhtyy myymään OnniBus.comin kertalippuja.

”Porvoolaiset ovat ottaneet meidät hienosti vastaan. Onhan reitillä tapahtunut huomattava kustannusmuutos kun aikaisemmin kuukausilipusta on joutunut maksamaan jopa 250 euroa”, toteaa OnniBus.comin toimitusjohtaja ja toinen perustajista, Lauri Helke.

TYÖ-rekrytointikiertueen tavoitteena on löytää lisää kuljettajia OnniBus.comille. ”Olemme sitoutuneet liikennepalveluiden kehittämiseen Porvoon seudulla. Rekrytointikiertueen ulottaminen Porvooseen on yksi tähän liittyvistä asioista. OnniBus.comilla linja-autonkuljettajalla on iso rooli asiakaspalvelutyössä ja haemme juuri tämän profiilin ihmisiä. Kaikki voittavat kun on mukava matkustaa”, Helke jatkaa.

OnniBus.comin erikoishinnat OnniRider-mobiilisovelluksen kautta hankituille lipuille: 79 euroa kuukausilippu (30vrk rajatonta matkustamista), 19 euroa viikkolippu (7vrk rajatonta matkustamista), päivälippu 3 euroa, kertalippu 2 euroa. Lisäksi OnniBus.com –verkkosivuilta hankittuna kertalippu 2 euroa (1 euro + 1 euron varausmaksu), edellyttää kampanjakoordia RIDE. Kuljettajalta hankittuna kertalippu maksaa 6 euroa. Porvoon Sokos alkaa myymään myös OnniBus.comin kertalippuja.

Lehdistöyhteydet ja kuvat:

Maija Hyötyläinen, Republic of Communications, 050 572 9679, maija.hyotylainen@republic.fi

Tietoa OnniBus.comista

OnniBus.com on suomalainen kaukoliikenteeseen erikoistunut linja-autoyhtiö, joka tarjoaa nopeita ja luotettavia liikennöintipalveluja edulliseen hintaan. OnniBus.com operoi 170 lähtöä päivässä. Sen reitistö yhdistää 50 kaupunkia Suomessa. Pääliikennöintikaupungit ovat Helsinki, Espoo, Heinola, Iisalmi, Joensuu, Jyväskylä, Kajaani, Kemi, Kokkola, Kotka, Kouvola, Kuopio, Lahti, Lappeenranta, Mikkeli, Oulu, Pori, Porvoo, Rauma, Rovaniemi, Savonlinna, Seinäjoki, Tampere, Turku, Vantaa ja Vaasa. OnniBus.comin punakylkisissä kaksikerroslinja-autoissa on langaton Internet-yhteys (ei erillistä maksua), säädettävät nahkaiset istuimet, ilmastointi, istuinkohtaiset pistokepaikat sekä WC. OnniBus.com on perustettu vuonna 2011 Tampereella. Yhtiön lippujen hinnat ovat alkaen 1 € + 1 € varausmaksu. Liput ovat ostettavissa yhtiön kotisivuilta. Lisätietoja OnniBus.comista löytyy osoitteesta www.onnibus.com.

Facebook - https://www.facebook.com/Onnibus

Instagram - http://instagram.com/onnibuscom