OnniRider.comia juhlistetaan Porvoo-Helsinki-reitillä superviikolla - työntekijät jalkautuvat pysäkeille

• OnniBus.com jakaa superviikon aikana Helsinki-Porvoo välin pysäkeillä matkustajille ilmaisia heijastimia ja huulirasvoja  ma 26.9. alkaen. Lisäksi uusille asiakkaille jaetaan OnniBussin kokeilulippuja.
  • OnniBus.comin työntekijöitä on tavattavissa pysäkeillä ma-to välisenä aikana.
  • Superviikon etuna viikkolippu (7pv) Porvoo-Helsinki-välillä maksaa vain 25 euroa kun sen hankkii OnniRider-mobiilisovelluksella, sovellus on saatavissa Android- ja iOS-puhelimille.
  • Puhelinvertailu.com listasi elokuun parhaimmat Android-sovellukset, yksi listatuista oli elokuussa lanseerattu OnniRider.com.
  • OnniRiderille on omat sivunsa, onnirider.com

OnniBus.comin syyskuu Porvoo-Helsinki-reitillä huipentuu superviikkoon, jota vietetään 26.-30.9.2016. Tällöin asiakkaita muistetaan heijastimin, huulirasvoin ja ilmaisten kokeilulipuin. Lisäksi ensi viikolla maanantaista perjantaihin voi hankkia erikoishinnoitellun viikkolipun. Myös yhtiön työntekijät jalkautuvat pysäkeillä tapaamaan matkustajia sekä OnniBus.comista ja sen Porvoo-Helsinki-välille lanseeratusta OnniRider.comista kiinnostuneita.

”Lähestyttävyys ja asiakaspalvelu ovat meidän toiminnassa avainasemassa. Vaikka olemme vahvoja digitalisten palvelujen kehittäjiä, ei asiakaskohtaamisia ole unohdettu. Elo-syyskuu Porvoo-Helsinki-välillä on ollut meille tärkeää aikaa ja haluamme kiittää palvelujamme käyttäneitä tällä tempauksella. Meitä voi rohkeasti lähestyä jos jokin asia niin kaksikerrosbusseja kuin palvelujamme osalta mietityttää”, toteaa OnniBus.comin toimitusjohtaja ja toinen perustajista Lauri Helke. ”Palaute on äärimmäisen tärkeää kun kehitetään palveluja. Siksi nyt jos koskaan kannattaa tulla ja kokeilla OnniRider.comia. Meillä on jo nyt mietinnässä pari asiakkailta tullutta kehittämisen arvoista ideaa”.

OnniRider-mobiilisovelluksella Porvoo-Helsinki välin liput ovat 5 euroa/kertalippu, 9€/päivälippu, 25€/viikkolippu Superviikolla (norm. 40€) ja 130€/kk lippu. Kuljettajalta joko kortilla tai käteisellä hankitut liput ovat 6 euroa/kertalippu ja 10€/päivälippu. Tämän lisäksi lippuja voi hankkia perinteiseen tapaan OnniBus.comin verkkokaupsta www.onnibus.com hinnat alk. 1 euro plus 1 euron varausmaksu.

Lehdistöyhteydet ja kuvat:

Maija Hyötyläinen, Republic of Communications, 050 572 9679, maija.hyotylainen@republic.fi

OnniBus.com on suomalainen kaukoliikenteeseen erikoistunut linja-autoyhtiö, joka tarjoaa nopeita ja luotettavia liikennöintipalveluja edulliseen hintaan. OnniBus.com operoi 170 lähtöä päivässä. Sen reitistö yhdistää 50 kaupunkia Suomessa. Pääliikennöintikaupungit ovat Helsinki, Espoo, Heinola, Iisalmi, Joensuu, Jyväskylä, Kajaani, Kemi, Kokkola, Kotka, Kouvola, Kuopio, Lahti, Lappeenranta, Mikkeli, Oulu, Pori, Porvoo, Rauma, Rovaniemi, Savonlinna, Seinäjoki, Tampere, Turku, Vantaa ja Vaasa. OnniBus.comin punakylkisissä kaksikerroslinja-autoissa on 89 matkustajapaikkaa, langaton Internet-yhteys (ei erillistä maksua), säädettävät nahkaiset istuimet, ilmastointi, istuinkohtaiset pistokepaikat sekä WC. OnniBus.com on perustettu vuonna 2011 Tampereella. Yhtiön lippujen hinnat ovat alkaen 1 € + 1 € varausmaksu. Liput ovat ostettavissa yhtiön kotisivuilta. Lisätietoja OnniBus.comista löytyy osoitteesta www.onnibus.com, https://www.facebook.com/Onnibus (Facebook),  http://instagram.com/onnibuscom (Instagram) ja https://twitter.com/onnibus (Twitter).