Pääkaupunkiseudulle Harley-Davidson-jälleenmyyjä vielä ennen joulua

Harley-Davidson-liikkeiden määrä kasvaa 15.12.2017. Tällöin R.M. Heinon Espoossa sijaitsevasta toimipisteestä tulee legendaarisen brändin virallinen jälleenmyyjä. Remontoitu liike avaa ovensa osoitteessa Hiirisuontie 2 nimellä Harley-Davidson Helsinki. Se on täyden palvelun talo, jonka valikoimaan kuuluu merkkipyörien lisäksi ajo- ja lisävarusteita, varaosia sekä Harley-Davidsonin Motorclothes-malliston vaatteita. Repertuaarista löytyvät myös huolto- ja korjaamopalvelut, rahoituspalvelut ja -tuotteet sekä moottoripyörien kustomointipalvelu.

”Monivaiheisen hakuprosessin jälkeen valitsimme R.M. Heino Espoon pääkaupunkiseudun Harley-Davidsonin jälleenmyyjäksi. Meille oli tärkeää, että jälleenmyyjäksi valikoituu alan aktiivinen ammattilainen, sillä Harley-Davidson on kokonaisvaltainen lifestylebrändi, johon liittyy myös vahva custom-perinne”, taustoittaa Harley-Davidsonin Suomen ja Norjan verkostopäällikkö Mikko Summa.

R.M. Heinolla on pitkä kokemus moottoripyörien jälleenmyynnistä Suomessa, sillä he aloittivat jo vuonna 1989 Tampereella ja laajensivat Espooseen vuonna 2006. ”Olemme tyytyväisiä uudesta kumppanuudesta. Heinolla tunnetaan moottoripyöräilijöiden tarpeet ja osataan palvella”, Summa sanoo.

Rekrytointi käynnistyy keväällä

Neuvotteluita uudesta jälleenmyyjäkumppanuudesta käytiin useita kuukausia, ja sitova sopimus allekirjoitettiin marraskuussa. Pitkän prosessin päättyminen onnellisesti sai R.M. Heinolla Espoon ajoneuvomyynnistä vastaavan Tomi Pentikäisen tuntemaan ylpeyttä.

”Harley-Davidson on markkinoiden vahvin moottoripyöräbrändi, ja ihmiset haluavat sen kautta elämäänsä lisää laatua. Uskon, että merkillä on valoisa tulevaisuus, jota heti ensi vuonna kirkastaa asiakaskunnassa paljon positiivisia ajatuksia herättävä vuoden 2018 mallisto”, Pentikäinen sanoo.

Samoilla linjoilla on R.M. Heinon toimitusjohtaja Raine Heino.

”Pääsemme vastaamaan kysyntään Suomen suurimmalla markkina-alueella, jossa uskon olevan tilaa ja hyvä mahdollisuus pärjätä. Haluamme jatkaa haaveiden toteuttamista täyden palvelun moottoripyöräliikkeenä”, Heino kertoo.

Harley-Davidsonin jälleenmyyjäksi ryhtymisen myötä R.M. Heino Espoo rekrytoi keväällä lisää henkilöstöä sekä myyntiin että huoltoon.

Harley-Davidsonin jakeluverkostossa toimivat tällä hetkellä neljä jälleenmyyjää ja yksi valtuutettu huoltopiste. Harley-Davidson-jälleenmyyntiliikkeet palvelevat Tampereella, Turussa, Seinäjoella ja Oulussa.

Lisätiedot:

Mikko Summa

Suomen ja Norjan verkostopäällikkö, Harley-Davidson

mikko.summa@harley-davidson.com

Raine Heino

Toimitusjohtaja, R.M. Heino

+358 400 833 031

raine.heino@rmheino.fi

Tomi Pentikäinen

Espoon ajoneuvomyynti, R.M. Heino

tomi.pentikainen@rmheino.fi

Mediamateriaalit:

Ville Heinonen

Republic of Communications

ville.heinonen@republic.fi

050 413 7118

Kuvissa vasemmalla Tomi Pentikäinen (vastaa yrityksen ajoneuvomyynnistä Espoossa), oikealla Raine Heino (R.M. Heinon toimitusjohtaja). Liitteenä myös kaksi havainnekuvaa siitä, miltä arkkitehti visioi täysin valmiin liikkeen näyttävän.

Tietoja Harley-Davidson Motor Companysta

Vuodesta 1903 alkaen Harley-Davidson Motor Company on toteuttanut unelmia vapaudesta tuottamalla Cruiser-, Touring- ja Custom-moottoripyöriä, järjestämällä ajoelämyksiä ja tapahtumia sekä tarjoamalla kattavan valikoiman Harley-Davidson-moottoripyörien osia, varusteita, ajotarvikkeita ja -vaatteita sekä keräilyesineitä. Lisätietoja osoitteessa: www.h-d.com.