Palkittiin ensimmäisenä suomalaisena jälleenmyyjänä − Moto-Seinäjoki Oy:lle Harley-Davidsonin kansainvälinen Retail Environment Award -palkinto

Harley-Davidson Scandinavia on palkinnut seinäjokelaisen Moto-Seinäjoki Oy:n kansainvälisellä Harley-Davidson Retail Environment Award -palkinnolla. Palkinto myönnetään yritykselle, joka on huomioinut myymälässään kokonaisvaltaisesti standardit koskien pyörien ja varaosien myyntitiloja sekä korjaamoa. Seinäjokelaisen Moto-Seinäjoen liiketilasta nostettiin erityisesti esille moderni tyyli sekä upeat tekniset yksityiskohdat, jotka tekevät siitä malliesimerkin tulevaisuuden H-D myymälöille.

Moto-Seinäjoki Oy myymälä palkittiin toukokuun 13. päivä H-D:n perinteisellä, jo vuosia globaalisti jaossa olleella jälleenmyyjille suunnatulla palkinnolla. Palkinto myönnetään jälleenmyyjille, joiden myymälätilat täyttävät kokonaisvaltaisesti H-D:n määrittelemät standardit. Palkinnon myöntämiseen vaikuttavia kriteereitä ovat muun muassa showroomin vetovoimaisuus niin ulkoa kuin sisältäkin sekä edustuksen riittävät tilat ja laajuus.

”Moto-Seinäjoki Oy on ensimmäinen jälleenmyyjämme Suomessa, joka palkittiin H-D Retail Environment Award -palkinnolla. Moderni myymälä on myös ensimmäinen Suomessa, joka täyttää H-D Retail Environment -standardit ja on samalla hieno esimerkki tulevaisuuden H-D -myymälöillemme”, kertoo Harley-Davidson Europen Suomen ja Ruotsin jakeluverkostoista vastaava Mikko Summa. ”Harley-Davidson viettää tänä vuonna 110-vuotisjuhlaa ja uudistettu myymälä antaa omalta osaltaan siihen hienot puitteet”, jatkaa Summa.

Moto-Seinäjoen myymälätila palvelee asiakkaitaan monipuolisesti

Moto-Seinäjoen H-D shop in shop -konseptia kiitettiin erityisesti modernista tyylistään ja teknisten yksityiskohtien, kuten Wi-Fi:n, äänentoistojärjestelmien ja videonäyttöjen käytöstä sekä ostamiskokonaisuuden huomioimisesta. Myymälätilan yhteyteen on tuotu pyörien lisäksi moottoriurheiluun tarvittavia vaatteita, asusteita, lahjoja ja keräilyesineitä. Kokonaisuuden täydentää Fit shop -työpaja, jossa pyörän voi kustomoida ajajan ergonomisten tarpeiden mukaisesti.

Seinäjoella tunnustus otettiin vastaan osoituksena hyvin tehdystä työstä. ”Olemme erittäin otettuja saamastamme huomionosoituksesta. Olemme pyrkineet tarjoamaan asiakkaillemme myymälän sisustuksen kautta kokonaisvaltaisen ostokokemuksen, jossa palvellaan myös asiakkaita, jotka eivät välttämättä vielä moottoripyörää omistaisikaan”, kertoo Moto-Seinäjoen toimitusjohtaja Hannu Pennala.

Moto-Seinäjoki Oy on edustanut Harley-Davidson moottoripyöriä vuodesta 2001. Kun yritys sai tiedon maahantuonnin ja jakelun siirtymisestä H-D Europelle vuoden 2012 lopulla, päätti se uusia tilansa vastaamaan H-D:n vaatimuksia. Elokuussa 2012 valmistuivat uudet 1500 m2:n toimitilat näkyvälle paikalle Seinäjoelle. Uusien tilojen suunnittelussa oli alusta asti mukana englantilainen Harley-Davidsonin hyväksymä suunnittelutoimisto Fresh-Design.

Moto-Seinäjoki myy vuosittain yhteensä noin 800 moottoripyörää, mukaan lukien uudet ja käytetyt, joista Harley-Davidson on suurin yksittäinen myytävä merkki. Vaikka yrityksen päämarkkina-alue on Pohjanmaa, on rekisterissä lähes 20000 asiakasta ympäri Suomen. Keskeisellä paikalla Seinäjoella, osoitteessa Lieskatie 2, sijaitseva myymälä on tutustumisen arvoinen paikka kaikille, jotka haluavat kokonaisvaltaisen Harley-Davidson kokemuksen.

Kuvatekstit:

H-D palkintokuva: Vasemmalla palkinnon luovuttanut Harley-Davidsonin Mikko Summa ja oikealla Moto-Seinäjoen toimitusjohtaja Hannu Pennala

Moto-Seinäjoki: Myymäläkuva

Lisätietoja:

Harley-Davidson Europe, Mikko Summa, Network Manager, p. +358 40 142 1993, mikko.summa@harley-davidson.com

Moto-Seinäjoki Oy, Hannu Pennala, toimitusjohtaja, p. +358 400 618 189, hannu.pennala@moto-seinajoki.fi