Pilotoitu hanke toteutuu – OnniBus.comin F4-vuorolle vakituiset tarjoiluvuorot

• OnniBus.com on ottanut pilotoimansa välipalatarjoilun osaksi Helsinki-Jyväskylä-väliä kulkevalla F4-reitillä
  • Palvelu kohdentuu Joutsa-Lahti-osuudelle.
  • Tarjoilua on viikon jokaisena päivänä neljällä F4-reitin vuorolla.
  • Uudistus ei vaikuta lippujen hintoihin, ja omat eväät saa yhä ottaa mukaan.

OnniBus.com on aloittanut jokapäiväisen catering-tarjoilun neljällä Helsingin ja Jyväskylän väliä kulkevalla F4-vuorolla. Tarjoilu toteutetaan maanantaista sunnuntaihin kahdella lähdöllä suuntaansa. Vuorot lähtevät Helsingistä 12:30 ja 18:00 sekä Jyväskylästä 10:30 ja 15:30. Tarjoilu on yhä saatavilla matkustajille, jotka ovat kyydissä Lahden ja Joutsan välillä. Lippujen hintoihin uudistuksella ei ole vaikutusta, ja myös omat eväät saa jatkossa tuoda bussiin.

Catering-valikoimassa on kylmiä ja kuumia juomia: kahvia, mehua ja alkoholittomia virvoitusjuomia. Lisäksi matkustajilla on mahdollisuus ostaa evästä, esimerkiksi sämpylöitä, voileipiä, suklaapatukoita ja pähkinöitä. Valikoima saattaa vaihdella yrittäjän mukaan ja se toteutetaan mahdollisuuksien mukaan. Esimerkiksi sairastapauksessa palvelua ei ole tarjolla.

”Tämä on pilotin perusteella toivottu lisä palvelukonseptiimme. Helsinki-Jyväskylä-matkalla nauttii mielellään jotakin, etenkin jos on lähtenyt matkaan suoraan esimerkiksi töistä. Palautetta palvelusta saa antaa edelleen”, sanoo OnniBus.comin kaupallinen johtaja Petteri Rantala.

Linkki kuviin: https://we.tl/t-p8nZpqbq6C

Lehdistöyhteydet ja kuvat:

Maija Hyötyläinen, Republic of Communications, 050 572 9679, maija.hyotylainen@republic.fi

OnniBus.com on suomalainen kaukoliikenteeseen erikoistunut linja-autoyhtiö, joka tarjoaa nopeita ja luotettavia liikennöintipalveluja edulliseen hintaan. OnniBus.com operoi 170 lähtöä päivässä. Sen reitistö yhdistää 50 kaupunkia Suomessa. Pääliikennöintikaupungit ovat Helsinki, Espoo, Heinola, Iisalmi, Joensuu, Jyväskylä, Kajaani, Kemi, Kokkola, Kotka, Kouvola, Kuopio, Lahti, Lappeenranta, Mikkeli, Oulu, Pori, Porvoo, Rauma, Rovaniemi, Savonlinna, Seinäjoki, Tampere, Turku, Vantaa ja Vaasa. OnniBus.comin punakylkisissä kaksikerroslinja-autoissa on 89 matkustajapaikkaa, langaton Internet-yhteys (ei erillistä maksua), säädettävät nahkaiset istuimet, ilmastointi, istuinkohtaiset pistokepaikat sekä WC. OnniBus.com on perustettu vuonna 2011 Tampereella. Yhtiön lippujen hinnat ovat alkaen 1 € + 1 € varausmaksu. Liput ovat ostettavissa yhtiön kotisivuilta. Lisätietoja OnniBus.comista:  www.onnibus.com   ,   https://www.facebook.com/Onnibus   (Facebook), http://instagram.com/onnibuscom (Instagram) ja https://twitter.com/onnibus (Twitter)