PlayStation® on vuoden 2014 FIFA:n jalkapallon MM-kisojen virallinen pelikonsoli

Edusta maatasi PlayStation®-järjestelmällä, osallistu kilpailuun ja voita lippuja jalkapallon MM-kisojen finaalipeleihin Brasiliaan.

Sony Computer Entertainment Europe Limited (SCEE) on ilmoittanut tarjoavansa faneilleen ainutlaatuisen tilaisuuden voittaa yhden jaossa olevista 25 lippuparista vuoden 2014 FIFA:n jalkapallon MM-kisoihin, mukaan lukien 13. heinäkuuta Brasiliassa järjestettävään jalkapallon MM-kisojen loppuotteluun.

Kilpailu:

Pelaajat voivat osallistua kilpailuun ostettuaan ja yhdistettyään uuden PlayStation®4 (PS4™)-, PlayStation®3 (PS3™)- tai PlayStation®Vita (PS Vita) -järjestelmän PlayStation®Network (PSN™) -palveluun, tai ostamalla mitä tahansa PlayStation®Store (PS Store) -verkkokaupan sisältöä*.

Parhaillaan käynnissä oleva monivalintatehtävä antaa kilpailuun osallistujien testata jalkapallo- ja PlayStation®-tietouttaan. Kilpailu ottelulipuista jatkuu 25. toukokuuta asti, minkä jälkeen tarjolla on vielä mahdollisuus voittaa erilaisia PlayStation®-palkintoja 13. heinäkuuta saakka.

Kilpailu palkinnoista on vasta alkua 16. huhtikuuta ilmestyvälle pelipaketille, jonka myötä fanit voivat sekä katsoa virtuaaliotteluita että edustaa maataan jalkapallon MM-kisojen virallisessa 2014 FIFA World Cup Brazil™ -pelissä. EA SPORTS™ julkaisee pelin PS3™-järjestelmälle.

Kilpailun palkinnot:

• Pääpalkinto: 2 lippua vuoden 2014 FIFA:n jalkapallon MM-kisojen loppuotteluun Brasiliaan, sisältäen kuljetuksen, majoituksen ja käyttörahaa.

• Toinen palkinto: 2 lippua johonkin vuoden 2014 FIFA:n jalkapallon MM-kisojen välieräotteluun Brasiliaan, sisältäen kuljetuksen, majoituksen ja käyttörahaa.

• Kolmas palkinto: 2 lippua johonkin vuoden 2014 FIFA:n jalkapallon MM-kisojen puolivälieräotteluun Brasiliaan, sisältäen kuljetuksen, majoituksen ja käyttörahaa.

• Neljäs palkinto: 22 paria lippuja johonkin vuoden 2014 FIFA:n jalkapallon MM-kisojen neljännesvälieräotteluun Brasiliaan, sisältäen kuljetuksen, majoituksen ja käyttörahaa.

• Palkintopotti sisältää lisäksi tuhansia PlayStation-palkintoja, kuten:

• Viisi PS4-järjestelmää

• 10 PS3 (500 Gt) -järjestelmää

• 10 PS Vita -järjestelmää

• 10 langatonta stereokuulokemikrofonia (2.0s)

• 50 EA SPORTS™:in "2014 FIFA World Cup Brazil™" -peliä PS3:lle

• 500 kpl 12 kuukauden PlayStation®Plus -jäsenyyttä**

• 1 000 kpl 3 kuukauden PlayStation®Plus -jäsenyyttä**

• 10 000 kpl 1 kuukauden PlayStation®Plus -jäsenyyttä**

Verkkoturnaus:

PlayStation® toimii esittelijäkumppanina FIFA:n interaktiivisissa MM-kisoissa, joka haastaa pelaajat kilpailemaan FIFA:n interaktiivisten MM-kisojen mestaruudesta. Tänä kesänä pelaajat ympäri maailman voivat edustaa maataan PSN-verkossa järjestettävässä turnauksessa. Verkkoturnaukseen voivat osallistua kaikki pelaajat joukkuetason aloittelijoista pitkien pallojen perässä juoksijoihin, ja kilpailla tilaisuudesta edustaa maataan Rion loppuottelussa 2. ja 3. heinäkuuta.

Pelaajat ovat aina olleet PlayStation®-yhteisön keskiössä, minkä ansiosta PSN-verkkoturnauksen taitavin pelaaja kruunataan FIFA:n interaktiivisten MM-kisojen voittajaksi. Tämän lisäksi voittaja lennätetään seuraavana vuonna FIFA:n arvostettuun Kultainen pallo -seremoniaan, jossa hän saa pokaalinsa ja pääsee todistamaan maailman parhaimman jalkapallon pelaajan palkitsemista.

Lisätietoja jalkapallounelman tavoittelemisesta löytyy erikoismerkityistä pakkauksista, kuten eksklusiivisesta FIFA 14 World Cup™ PS3-paketista, tai osoitteesta eu.playstation.com/WorldCup2014.

Lisätietoja tuotteesta:

Valtteri Hyttinen

Nordisk Film

valtteri.hyttinen@nordiskfilm.com

Kuva- ja materiaalipyynnöt:

Panu Alanko

Republic of Communications

panu.alanko@republic.fi

*Kilpailuun voi osallistua enintään neljä kertaa, ja näitä osallistumisia on rajoitettu seuraavasti: a) vain yksi osallistuminen PS Vita -ostosten kautta; b) vain yksi osallistuminen PS3-ostosten kautta; c) vain yksi osallistuminen PS4-ostosten kautta; ja d) vain yksi osallistuminen PlayStation®Store-ostosten kautta. Viimeinen osallistumispäivä vuoden 2014 FIFA:n jalkapallon MM-kisojen Brasilian lippujen voittamiseksi on 26.5.2014 kello 01:59 Suomen aikaa (UTC+2). Muiden palkintojen suhteen viimeinen osallistumispäivä on 14. heinäkuuta 2014 kello 01:59 Suomen aikaa (UTC+2). Jätä 72 tuntia aikaa sähköpostiosoitteesi varmistamiseen, eli pyydä kilpailun osallistumisviestiä vähintään 72 tuntia ennen kilpailun sulkeutumisaikaa 26. toukokuuta 2014. Osallistujien on tilattava SCEE-viestit voidakseen vastaanottaa osallistumisviestin. Osallistumismaat ovat Australia, Itävalta, Belgia, Tšekin tasavalta, Tanska, Ranska, Suomi, Saksa, Unkari, Irlanti, Alankomaat, Uusi-Seelanti, Puola, Portugali, Venäjä, Slovakia, Espanja, Ruotsi ja Yhdistynyt kuningaskunta.

**PlayStation®Plus-tilaus on saatavilla vain Sony Entertainment Network -tilin omistajille, joilla on pääsy PlayStation®Storeen ja käytössään nopea Internet-yhteys. PlayStation®Plus-palkinnot eivät ole saatavilla Ranskassa. Sony Entertainment Network, PlayStation®Store ja PlayStation®Plus ovat käyttöehtojen alaisia, eivätkä ne ole saatavilla kaikissa maissa tai kaikilla kielillä; PlayStation®Plus-sisältö ja -palvelut riippuvat tilaajan iästä; PlayStation®Plus-tilaus uusitaan automaatttisesti tilausjakson loputtua ja siitä laskutetaan SEN-palveluehtojen mukaisesti. Käyttäjien on oltava vähintään 7-vuotiaita ja alle 18-vuotiaat käyttäjät tarvitsevat vanhempiensa suostumuksen - eu.playstation.com/legal. Palvelun saatavuutta ei taata. Tiettyjen pelien verkko-ominaisuuksien tukeminen voidaan lopettaa kohtuullisen huomautusajan puitteissa - eu.playstation.com/gameservers.

-- ENDS --

About Sony Computer Entertainment Europe Ltd

Sony Computer Entertainment Europe (SCEE), based in London, is responsible for the distribution, marketing and sales of PlayStation®4 (PS4®) computer entertainment system, PlayStation®Vita (PS Vita) portable entertainment system, PlayStation®3 (PS3®) computer entertainment system, PSP™ (PlayStation®Portable) handheld entertainment system and PSN software and hardware in 109 territories across Europe, the Middle East, Africa and Oceania. SCEE has revolutionised home entertainment since they launched PlayStation® in 1994. PlayStation®4 redefines rich and immersive gameplay with powerful graphics and speed, intelligent personalisation and deeply integrated social capabilities. PS Vita is an ultimate portable entertainment system that offers a revolutionary combination of rich gaming and social connectivity within a real world context. PS3® is an advanced computer system, incorporating the powerful Cell Broadband Engine and RSX processors. PSP® is a handheld entertainment system that allows users to enjoy 3D games with high-quality full-motion video and high-fidelity stereo audio. SCEE also delivers the PlayStation® experience to open operating systems through PlayStation®Mobile, a cross device platform. SCEE also develops, publishes, markets and distributes entertainment software for these formats, and manages the third party licensing programs for the formats in these territories.

More information about PlayStation® products can be found at www.playstation.com.

PlayStation®, PS4, PS3, PS2 and PSP are registered trademarks or trademarks of Sony Computer Entertainment Inc. All other trademarks are property of their respective owners.