Räppäri Spekti teki uuden aluevaltauksen; äänenä kansainvälisten huippujen tähdittämällä Huawei Mate 10 -videolla

Olympiauimari Katinka Hosszu, jalkapallotähti Robert Lewandowski, valokuvaaja Mandred Baumann, huippumalli Catrinel Menghia sekä muusikko Massimo Savić tähdittävät vastikään käynnistynyttä Huawei Mate 10 -sarjan älypuhelinkampanjaa. Kampanja näkyy myös Suomessa ulkomainonnassa, digitaalisissa kanavissa sekä TV:ssä. Suomessa esitettävällä kampanjavideolla kuullaan räppäri Spektiä

”Tämä on ensimmäinen Huawei Mate -sarjaa isosti esille tuova kampanja. Lokakuussa ensiesittelynsä saaneet Huawei Mate 10 Pro ja Huawei Mate 10 Lite ovat vahva älypuhelinpari hintakategorianäkökulmasta katsottuna. Tekoälyllä varustettu Huawei Mate 10 Pro edustaa uudenlaista lähestymistapaa mobiilikäyttäjien tarpeiden täyttämiseksi. Kampanjavideon luova idea ponnistaa samoista lähtökohdista, alansa huiput haastavat itsensä jatkuvasti suorituksensa parantamiseksi. Olemme iloisia, että Samuli ”Spekti” Huhtala otti osaltaan voice over -haasteemme vastaan”, toteaa Huawei Suomen markkinointi- ja viestintäjohtaja Sofia Lehtimäki.

Huawei Mate 10 -video on Samuli ”Spekti” Huhtalan ensimmäinen voice over -projekti: ”Äänenkäytön ammattilaisena oli erittäin hauskaa päästä kokeilemaan omia kykyjä myös tämän kaltaisessa projektissa.”

Alkuperäiseen kampanjavideoon voi tutustua täällä: https://www.youtube.com/watch?v=xk9T0-uJq3w

Linkki suomenkieliseen versioon: https://www.youtube.com/watch?v=mWA4PJZidWE

Huawei-yhteyshenkilöt – kuluttajatuotteet

Sofia Lehtimäki, Huawei Technologies Oy, 050 308 2228,    sofia.lehtimaki@huawei.com

Huawei Suomi sosiaalisessa mediassa:

Kuvat ja tuotelainat:

Maija Hyötyläinen, Republic of Communications, prhuawei@republic.fi

Lisätietoa Huaweista

Huawei on johtava maailmanlaajuinen informaatio- ja viestintäteknologian (ICT) ratkaisujen tarjoaja, joka palvelee telealan operaattoreita, yrityksiä, kuluttajia ja julkista sektoria. Huawei tekee myös tiivistä yhteistyötä yliopistojen kanssa ympäri maailman. Huawein innovatiivisia ICT-ratkaisuja, -tuotteita ja -palveluita käytetään yli 170 maassa. Vuonna 1987 perustettu Huawei on yksityinen yritys ja täysin työntekijöidensä omistama. Huawei työllistää maailmanlaajuisesti yli 176 000 henkilöä, ja yrityksen 9 900 Euroopassa olevasta työntekijästä 1 200 työskentelee tutkimuksen ja tuotekehityksen (T&K) parissa. Yrityksellä on 18 T&K-keskusta kahdeksassa Euroopan maassa (Suomi, Belgia, Ranska, Saksa, Irlanti, Italia, Ruotsi ja Iso-Britannia) ja se operoi lukuisia innovaatiokeskuksia yhteistyössä tele- ja ICT-alan partnerien kanssa.