Riehulin Halloween-tapahtuma ti 31.10. klo 15‒20

Kauppakeskus Itis järjestää Riehulin Halloween-tapahtuman lapsiperheiden iloksi tiistaina 31.10. kello 15‒20. Eri puuhapisteiden Halloween-aiheisen toiminnan huipentaa Halloween-noidan ohjaama Karkki vai Kepponen -kierros Itiksen myymälöissä ja Riehulin disco.

Kutkuttavassa ohjelmassa on mm. noidan ohjaama Karkki vai Kepponen -kierros 2. kerroksen myymälöissä ja Riehulin mukaansatempaava disco BR-Lelujen sillalla. Lisäksi lapset voivat askarrella oman Halloween-pussukan, poiketa Halloween-aiheisessa kasvomaalauksessa ja kuvauttaa itsensä jännittävissä rooliasussa Riehulin kuvauspisteessä. Tarkempi ohjelma löytyy itis.fi/ajankohtaista.

‒ Riehulin Halloween-tapahtuma on jatkumoa Itiksen perinteiselle palmusunnuntain Riehulin virpomistapahtumalle, johon osallistui tänä vuonna lähes 270 lasta. Koska tapahtuma oli niin suosittu, halusimme ilahduttaa lapsia myös Halloween-tapahtumalla, toteaa Itiksen markkinointipäällikkö Anna Homén.

Riehulin Halloween-tapahtuman ohjelma

Karkki vai kepponen -kierros

Noidan ohjaama lasten Halloween -kierros vierailee 2.krs myymälöissä.  Kierrokset aina puolelta Johto Cafen sillalta klo 15.30, 16.30, 17.30, 18.30 ja 19.30.

Riehulin Halloween show klo 15, 17 ja 19 BR-Lelujen sillalla.

Halloweenin askartelupiste BR-Lelujen sillalla

Askartelupisteellä tuunataan oma Halloween pussukka. Pussukkaa voit testata jo Karkki vai kepponen -kierroksella.

Riehulin kuvauspiste BR-Lelujen sillalla

Oletko sinä hassu noita, pähkähullu professori vai super sankari? Kokeile erilaisia rooliasuja Riehulin järjestämällä kuvauspisteellä.

Halloween kasvomaalausta Johto Cafen sillalla

Halloween-teemaisia kasvomaalauksia koristaa glitter-säihke!

Puuhapisteet ovat auki klo 15-20. Lapset leikkivät tapahtumassa vanhemman vastuulla ja valvonnassa.

Lisätietoja: Anna Homén, markkinointi- ja viestintäpäällikkö, Kauppakeskus Itis, puh. 050 403 4220, anna.homen@wereldhave.com

Kauppakeskus Itis Suomen suurimpiin kauppakeskuksiin kuuluvassa Itiksessä on yli 120 myymälää, yli 50 palvelua ja kymmeniä ravintoloita sekä kahviloita. Loppuvuodesta 2018 Itiksen tarjonta täydentyy Finnkinon 9-salin elokuvateatterilla. Itiksessä asioi vuosittain yli 17 miljoonaa asiakasta. Kauppakeskus Itiksen omistaa hollantilainen kiinteistösijoitusyhtiö Wereldhave N.V. www.itis.fi