Salibandyn Helsinki Floorball Cup 2016 -turnausta näytetään suorana lähetyksenä

Tiedote 31.12.2015 - Julkaisuvapaa

Suomen suurimman kansainvälisen salibandyturnauksen Helsinki Floorball Cup (HFC) 2016:n junioreiden finaalipäivän otteluita näytetään suorana lähetyksenä. Lähetys on katsottavissa verkossa sekä Android- ja iOS-mobiilisovelluksilla.

”Helsinki Floorball Cup on muodostunut jo perinteeksi salibandyväen keskuudessa”, sanoo turnausta järjestävän Arena Center Oy:n tapahtumapäällikkö Joona Mitsui. ”Tämän vuoden uutuutena tarjoamme mahdollisuuden seurata junioreiden finaalipäivän otteluita suorana verkkolähetyksenä Fanseatin avulla”.

Helsinki Floorball Cup 2016 pelataan Helsingissä 2.-4.1.2016 ja 8.-10.1.2016. Vuoden aloittaa junioreiden turnaus, joka huipentuu suorana verkkolähetyksenä näytettävään finaalipäivään maanantaina 4.1. Osa nuorten finaaliotteluista tarjotaan selostettuina suorina verkkolähetyksinä. Lähetys alkaa klo 11 alkaen.

Vuodesta 2004 järjestettyyn Helsinki Floorball Cupiin osallistuu tänä vuonna 6000 pelaajaa ja 317 joukkuetta, mikä on uusi Suomen ennätys. Voittajat kruunataan yhteensä 25 eri sarjassa.

Toimi näin:

1.Klikkaa itsesi osoitteeseen www.fanseat.com  tai lataa itsellesi Fanseat-sovellus suoraan Googlen Play-kaupasta https://play.google.com/store/apps/details?id=com.fanseat tai iTunes -kaupasta: https://itunes.apple.com/fi/app/fanseat/id1052128304?l=fi&mt=8

2.Tarkista kilpailulähetyksen ohjelma ja aikataulu osoitteessa www.fanseat.com

3.Tykkää Fanseat-sivusta Facebookissa ja seuraa Twitterissä @fanseatcom

3.Ota mukava asento, nauti suorista lähetyksistä ja kannusta suosikkejasi jakamalla kilpailujen parhaat palat somessa hashtägillä #fanseat

Lisätietoja:

Joona Mitsui, tapahtumapäällikkö, joona.mitsui@arenacenter.fi