SaPKolle uusi merkittävä tukija tulevalle kaudelle

Jääkiekon Mestiksen hallitseva voittaja Savonlinnan Pallokerho lähtee uuteen kauteen energisin eväin. Syyskuussa toimintansa aloittanut, Suur-Savon Sähkön ja Etelä-Suomen Energian sähkön myyntipalvelut yhdistävä Lumme Energia Oy liittyy mestarijoukkueen yhteistyökumppaneihin uuden kauden kynnyksellä Mestis-pelien alkaessa 29.9.2017. Yhteistyö kattaa muun muassa näkyvyyden SaPKon kotipeleissä sekä vastaavasti erilaisia aktivointikampanjointeja Lumme Energian toimesta.

- Yhteistyöpartneruuksia miettiessämme olemme painottaneet lajin panostuksia juniorityöhön sekä yleistä tavoitettavuutta. Jääkiekko on Taloustutkimuksen viime keväänä teettämän tutkimuksen mukaan Suomen arvostetuin urheilulaji. Olemme halunneet olla tässä lajissa isosti mukana jatkuvasti itseään haastavien joukkueiden kautta, summaa Lumme Energian liiketoimintajohtaja Mika Ahola.

- SaPKo osoitti viime kaudella uskomatonta taitoa ja tahtoa matkallaan mestaruuteen, ja samanlaiseen suorittamiseen pyrimme myös Lumme Energialla, jatkaa Ahola.

SaPKo saa avauskierroksella vastaansa Joensuun Jokipojat kotihallissaan Savonlinnassa.

- Punalamppu on tarkoitus pitää vastustajan päädyssä aktiivisesti palamassa tälläkin kaudella. Vahvat ja aktiiviset yhteistyökumppanit, kuten Lumme Energia, antavat meille tarvittavia lisävoimia mestaruustaistoon, sanoo Savonlinnan Pallokerhon toimitusjohtaja Petri Karppanen.

Lisätiedot:

Mika Ahola, liiketoimintajohtaja, Lumme Energia Oy, p. 040 7575 125

Petri Karppanen, toimitusjohtaja, SaPKo, p. 044 0522 313

Lumme Energia Oy on uuden ajan suomalainen energiayhtiö, joka on syntynyt Etelä-Savon Energian ja Suur-Savon Sähkön yhdistäessä sähkön myyntiliiketoimintansa. Lumme Energia tarjoaa iloa ja energiaa jokaiseen kotiin Suomessa 1.9.2017 alkaen. Yritys toimii Mikkelissä Suur-Savon Sähkön toimitiloissa. Lumme Energia työllistää yhteensä 56 työntekijää. Lisätietoja: www.lumme-energia.fi