Seuraavat BURGER KING® -ravintolat avataan syksyllä Turkuun, Vantaalle ja Tampereelle

Jyväskylän BURGER KING® -ravintola avautuu heinäkuun alussa Shell-aseman yhteyteen. Tämän jälkeen BURGER KING® -ketju täydentyy syys-marraskuun aikana Turkuun, Vantaalle ja Tampereelle avattavilla ravintoloilla.

”Olemme erittäin tyytyväisiä ketjun uusiin paikkakuntiin. Uudet ravintolat sijaitsevat kaupunkien keskeisillä paikoilla” kertoo Burger Kingin ketjujohtaja Mikko Mollberg.

Suomalaiset ovat ottaneet viime vuonna Suomeen rantautuneen ketjun hyvin vastaan, josta kertoo muun muassa myytyjen Whoppereiden määrä. ”Olemme myyneet Suomessa tähän mennessä yli 250 000 WHOPPER®-hampurilaista”, selventää Mollberg.

Tampereen avauksen jälkeen Suomessa on yhteensä seitsemän BURGER KING® -ravintolaa. Ketjun ravintolaverkoston laajeneminen jatkuu Jyväskylän, Turun, Vantaan ja Tampereen jälkeen.

Lisätietoja:

Mikko Mollberg, ketjujohtaja, Burger King Restel Oy, puh. 040 485 4227, mikko.mollberg@restel.fi

Leena Turunen, toimialajohtaja, ravintolat, Restel Oy, puh.044 545 0545, leena.turunen@restel.fi

Restelin laajasta ravintolatarjonnasta löytyvät niin valtakunnan suurimmat tapahtuma-areenat Hartwall Areenasta Helsingin Musiikkitaloon kuin ravintolaketjut Martina ja Rax Buffet. HelmiSimpukka-ketju toimii valtakunnallisesti 64 liikepaikalla. Restelin valikoimaan kuuluvat myös BURGER KING® -ravintolat, Grillsson, Hemingway’s, Blok, Mario, Lauantai, Bambu ja Wanha Mestari -ketjut. Restelin ravintolatarjonnasta löytyy lisäksi yksilöllisiä ravintoloita, kuten Foija Turussa, Sampo Kuopiossa ja Brasserie Le Havre Helsingissä.

BURGER KING®

Vuonna 1954 perustettu BURGER KING® on maailman toiseksi suurin hampurilaisketju. BURGER KING® -ravintoloita on yli 13 000 ympäri maailmaa 88 maassa. Ravintolat palvelevat noin 11 miljoonaa asiakasta päivittäin. Noin 97 prosenttia BURGER KING® -ravintoloista on itsenäisesti franchise-sopimuksilla toimivien yrittäjien pyörittämiä ravintoloita, joista monet ovat vuosikymmeniä toimineita perheyrityksiä. Lisätietoa saatavilla osoitteessa www.bk.com sekä myös Facebookissa ja Twitterissä.