Shakira Activian Dare to Feel Good -kampanjan tähtenä – Kampanjafilmistä vastasi huipputiimi ja videolla soi Shakiran uusi kappale Dare (La la la)

Latinotähti Shakira tähdittää Activian uutta Dare to Feel Good -kampanjaa. Kampanjalla tuodaan esiin Activian Hyvinvointi alkaa vatsasta -viestiä. Kampanjan tanssivaikutteisella filmillä halutaan kiinnittää ihmisten huomio sisäiseen hyvinvointiin ja sen ulkoisiin vaikutuksiin.

Dare to Feel Good -filmi on kuvattu Barcelonassa. Filmillä Shakira ilmaisee hyvää oloaan tanssimalla kultaisten tähtisumukierteiden kanssa fantasiametsässä. ”Uskon, että sisäisestä hyvinvoinnista huolehtiminen on henkilökohtaisen terveyden avain. Tanssi on yksi keino viestiä siitä hyvänolon tunteesta, joka muodostuu kun sisäinen ja ulkoinen terveys ovat tasapainossa”, toteaa Shakira.

Filmillä soiva ‘Dare (La la la)’ on Shakiran uudelta Shakira-nimiseltä albumilta, joka julkaistaan Suomessa 21.3.2014. Video on Vinizius Young & Rubicam Barcelonan käsialaa. Sen on ohjannut arvostettu kuvaaja ja ohjaaja Jaume de Laiguana. Videon tuotantotiimissä ovat olleet mukana myös Oscar-palkittu Art Director Eugenio Caballero sekä niin ikään palkittu Javier Aguirresarobe.

“Shakira edustaa sisäisen hyvinvoinnin tärkeyttä. Hyvinvointi on hänelle itseilmaisun edellytys artistina ja maailmantähtenä”, sanoo Kirsi Englund, Health Affairs Manager, Danone Finland Oy.

Activian Shakiran tähdittämät Dare to Feel Good -TV-mainokset ovat nähtävissä Suomessa maaliskuun lopulta lähtien. Kampanjafilmin tekemiseen liittyvä Behind the scenes -video on katsottavissa osoitteessa http://www.youtube.com/watch?v=KpHHU6ER5BM.

Kirsi Englund, Health Affairs Manager, Danone Finland Oy, 044 374 3134, kirsi.englund@danone.com

Maija Hyötyläinen, Republic of Communications Oy, 050 5729679, maija.hyotylainen@republic.fi

Tietoa Shakirasta

Kolumbialainen laulaja ja lauluntekijä Shakira on myynyt yli 60 miljoonaa levyä ja voittanut useita palkintoja, kuten kaksi Grammya, kahdeksan Latin Grammya, neljä World Music Awards- sekä viisi Billboard Music Awards -palkintoa. Hän on ainoa eteläamerikkalainen artisti, jonka laulu on noussut Yhdysvaltojen soitetuimmaksi kappaleeksi. 18-vuotiaana Shakira perusti Pies Descalzos (”Paljaat jalat”) -säätiön, joka on tarjonnut tähän mennessä ruokaa ja koulutusta yli 6000 köyhälle kolumbialaislapselle. Säätiö on laajentanut toimintaansa myös muihin maihin. Viimeksi se on julkistanut aloittaneensa Haitille ja Etelä-Afrikkaan suuntautuvat avustuskampanjat. Lokakuussa 2011 Shakira nimettiin Yhdysvaltojen presidentti Obaman latinoille suunnatun opetuskampanjan Educational Excellence for Hispanics -neuvontakomiteaan. Shakira on esiintynyt Yhdysvaltojen The Voice -TV-sarjan 4. tuotantokaudella ja hän palaa ohjelmaan sen 6. tuotantokaudella. Shakiran uusin levy julkistetaan Suomessa 21.3.2014.

Tietoa Danonesta

Danonen perusti vuonna 1919 lasten hyvinvoinnista kiinnostunut Isaac Carasso, jonka valmistamia lastenjogurtteja myyntiin aluksi barcelonalaisissa apteekeissa. Danone on nykyisin maailman johtava meijerituotteiden, pullotettujen vesien ja lastenruokien valmistaja. Yhtiön missio on luoda terveyttä ruoan kautta mahdollisimman monelle. Danonen tutkimus- ja kehityskeskus selvittää yhteistyössä johtavien ravitsemusasiantuntijoiden kanssa eri raaka-aineiden, ravintoaineiden ja ruokatottumusten vaikutuksia terveydelle. Tätä tietotaitoa hyödynnetään Danonen tuotekehityksessä. Danone Finland Oy on toiminut vuodesta 1995 alkaen. Yhtiön edustamia tuotemerkkejä Suomessa ovat Activian ohella Actimel, Danonino, Danup, Danio, Danette, Vitalinea, Proviva ja Chiquita.

Tietoa Activiasta

Activia on Danonen vuonna 1987 lanseeraama maailman suurin tuoremeijerituotemerkki. Activia-jogurttien sisältämää Actiregularis®-bifidobakteeria on tutkittu yli 20 vuoden ajan. Sen on todettu selviävän elossa ruoansulatuskanavassa ja kiinnittyvän suoliston pinnalle, mikä on edellytys terveyshyötyjen välittymiselle.