Sigg on voittanut maailmanlaajuisesti arvostetun iF Design Award 2018 -palkinnon

Kevään uutuus Sigg Star -juomapullo on voittanut iF Design 2018 -palkinnon kotitalous- ja astiastokategoriassa. Tuomaristo kiitteli lasipullon korkeaa laatua ja innovatiivista tyyliä. Kilpailussa oli mukana 6 400 tuotetta 54:stä maasta.

Vuonna 1953 Hannoverissa perustettu International Forum Design GmbH (IF) järjestää joka vuosi iF Design -kilpailun. Maailmanlaajuisesti tunnettu iF Design Award on yksi maailman tärkeimmistä ja halutuimmista design-palkinnoista.

Palkintoja jaetaan seitsemässä pääkategoriassa ja niiden alakategorioissa yhteensä 75 design-innovaatiolle: tuote, pakkaus, viestintä, palvelu, arkkitehtuuri, sisustus sekä ammatillinen konsepti. Sigg-pullo voitti tuotekategorian alla olevan kotitalous- ja astiastokategorian sarjan.

Palkittu lasipullo osana kattausta

Sigg Star on terveellinen ja tyylikäs vaihtoehto muoviselle pullolle harrastuksiin, töihin ja kaupungille. Kaunista pulloa voi käyttää myös tarjoilussa karahvin sijaan. Pullon voi pestä tiskikoneessa, kun vain muistaa poistaa värillisen silikonisuojan. Lasipullo kestää kuumaa juomaa ja se on BPA-vapaa.

Lasipulloja saa kahdessa eri koossa: 0,5 l ja 0,85 l. Vaihtoehtoina viisi väriä: Shade Touch (musta), Midnight Touch (tummansininen), Scarlet Touch (punainen), Blush Touch (puuteripinkki) ja Glacier Touch (minttu).

Linkki kuvapankkiin

Hinnat:

Sigg Star (0,5 l) 29,90 e

Sigg Star (0,85 l) 34,90 e

Tiedustelut:

Bonge Oy 010 440 9180

Sigg on valmistanut Sveitsissä jo vuodesta 1908 kevyitä, kestäviä ja myrkyttömiä juomapulloja alumiinista, jotka kestävät käytössä vuosikausia. Sigg on design-klassikko, sen klassikkomalli on esillä New Yorkin modernintaiteen museossa. https://sigg.com/