Suomen 42. Kamux on avattu Savonlinnaan

Kamuxin 42. myymälä Suomessa avasi Savonlinnassa tiistaina. 100-prosenttisesti käytettyihin autoihin erikoistunut Kamux laajensi jälleen myymäläverkostoaan Suomessa, samalla kyseessä on jo koko Kamuxin 53. myymälä.

Myymäläverkosto laajenee

Avatun uuden autoliikkeen ansiosta Kamuxin jalansija käytettyjen autojen markkinoilla vahvistuu entisestään ja myymäläverkosto laajenee. Kamuxilla on ollut ennestään yksi autoliike Etelä-Savossa. Uuden Savonlinnan liikkeen lisäksi Kamux palvelee eteläsavolaisia Mikkelissä.

Koko laaja valikoima asiakkaiden ulottuvilla

Kamuxin toimintaperiaatteiden mukaisesti Savonlinnan myymälä tuo Kamuxin koko 3 400 auton valikoiman paikallisten asiakkaiden ulottuville.

– Asiakkaan ei koskaan tarvitse tyytyä yhden liikkeen valikoimaan, vaan hän voi ostaa lähimmästä Kamux-liikkeestään itseään kiinnostavan auton, sijaitsi se sitten missä myymälässä tahansa. Me toimitamme auton asiakkaan haluamaan paikkaan, kertoo Kamuxin maajohtaja Jussi Mäkinen.

Kamux tunnetaan kotiintoimituksestaan

Kamuxin kautta asiakas voi ostaa auton suoraan kotiin kuljetettuna. Asiakas voi myös ostaa auton verkosta. Moni asiakas haluaa kuitenkin asioida edelleen liikkeessä.

Käytettyjen autojen ykköshankintapaikka

– Uuden liikkeen myötä vahvistamme asemaamme käytettyjen autojen ykköshankintapaikkana. Kamux on 100-prosenttisesti käytettyihin autoihin keskittynyt vähittäiskaupan ketju, ja siksi olemme asiantuntijoita käytetyissä autoissa, Mäkinen toteaa.

Kamux palvelee Savonlinnassa osoitteessa Mertajärventie 8. Liikkeessä asiakkaita palvellaan neljän automyyjän voimin.

Lisätietoja:
Jussi Mäkinen, maajohtaja, Kamux Suomi Oyj, 050 590 5860

Kamux Oyj on nopeasti kasvanut käytettyjen autojen sekä niihin liittyvien palveluiden myyntiin erikoistunut vähittäiskaupan ketju. Ensimmäinen Kamux-autoliike aloitti toimintansa vuonna 2003 Hämeenlinnassa ja yhtiöllä on tällä hetkellä 42 autoliikettä Suomessa, kymmenen Ruotsissa ja kaksi Saksassa. Yhtiö on myynyt perustamisensa jälkeen yli 160 000 käytettyä autoa. Kamuxin liikevaihto nousi 405 miljoonaan euroon vuonna 2016. Kamuxin palveluksessa oli 552 työntekijää vuoden 2016 lopussa, joista 272 oli vakituisia työntekijöitä. Kamuxin osakkeet on listattu Nasdaq Helsingissä.