Suomen kuudes BURGER KING® avautuu 25. syyskuuta Vantaalle

Kauppakeskus Myyrmanniin avataan 25. syyskuuta klo 13 Suomen kuudes BURGER KING® -ravintola. Uusi toimipiste on samalla Suomen ensimmäinen BURGER KING® -ketjun kauppakeskuspaikka. Vantaan jälkeen seuraavana on vuorossa Tampere, joka saa oman ravintolansa loka-marraskuussa 2014.

”Saatavuutemme paranee uuden ravintolan myötä. Olemme erittäin tyytyväisiä uuteen kauppapaikkaamme Vantaalla, kauppakeskus Myyrmannissa”, kertoo Burger Kingin ketjujohtaja Mikko Mollberg.

”Olemme iloisia voidessamme kehittää kauppakeskus Myyrmannin tarjoomaa uuden, entistä laadukkaamman hampurilaisravintolan myötä. BURGER KING® on moderni ja kehittyvä toimija, ja uskomme ravintolan terasseineen houkuttelevan niin vakiintunutta kuin uuttakin asiakaskuntaa”, kertoo Citycon Oy:n kaupallinen johtaja Elena Stenholm. ”Haluamme myös kiittää Restel Oy:tä hyvästä yhteistyöstä ja oivallisesta liikepaikkavalinnasta Länsi-Vantaan sydämessä Myyrmannissa”, jatkaa Elena Stenholm.

Ketjun ravintolaverkoston laajeneminen jatkuu Vantaan ja Tampereen jälkeen.

Lisätietoja:

Mikko Mollberg, ketjujohtaja, Burger King Restel Oy, puh. 040 485 4227, mikko.mollberg@restel.fi

Leena Turunen, toimialajohtaja, ravintolat, Restel Oy, puh.044 545 0545, leena.turunen@restel.fi

Elena Stenholm, kaupallinen johtaja, Citycon Oyj, puh. 040 834 2012, elena.stenholm@citycon.fi

BURGER KING®

Vuonna 1954 perustettu BURGER KING® on maailman toiseksi suurin hampurilaisketju. BURGER KING® -ravintoloita on yli 13 000 ympäri maailmaa 88 maassa. Ravintolat palvelevat noin 11 miljoonaa asiakasta päivittäin. Noin 97 prosenttia BURGER KING® -ravintoloista on itsenäisesti franchise-sopimuksilla toimivien yrittäjien pyörittämiä ravintoloita, joista monet ovat vuosikymmeniä toimineita perheyrityksiä. Lisätietoa saatavilla osoitteessa www.bk.com sekä myös Facebookissa ja Twitterissä.

Restel Oy  on Suomen johtava hotelli- ja ravintola-alan yritys. Liiketoimintaa Restel harjoittaa 47 hotellilla, joissa on yhteensä yli 8 000 huonetta, ja noin 240 ravintolalla. Liikevaihto vuonna 2013 oli 395 M€. Yritys työllistää Suomessa yli 5 000 hotelli- ja ravintola-alan ammattilaista. Hotellitoimintaa Restel harjoittaa kansainvälisten Crowne Plaza Helsinki-hotellin ja Holiday Inn -ketjun lisäksi myös kotimaisten Cumulus- ja Rantasipi-ketjujen, Hotelli Seurahuone Helsingin sekä Hotel Atlas Kuopion myötä. Restelin laajasta ravintolatarjonnasta löytyvät niin valtakunnan suurimmat tapahtuma-areenat Hartwall Arenasta Helsingin Musiikkitaloon kuin ravintolaketjut Martina ja Rax Buffet. HelmiSimpukka-ketju toimii valtakunnallisesti 58 liikepaikalla. Restelin valikoimaan kuuluvat myös Hemingway’s, Blok, Mario, Lauantai, Bambu, Wanha Mestari-ketju, Kaarle XII, Vespa, Primula, Baker’s sekä Burger King® -ravintolat.