Suora yhteys Turusta Hämeenlinnan kautta Lahteen – OnniBus.com tuo takaisin toivotun F10-reitin

OnniBus.com tuo takaisin toivotun reitin Turun ja Lahden välille. Yhtiö on jo avannut lipunmyynnin kaupunkien välisille matkoille, jotka käynnistyvät 23.2.2018. Vuoroja liikennöidään aina perjantaisin, lauantaisin ja sunnuntaisin. Reittiä operoi OnniBus.comin yhteistyökumppani Miodex Oy.

”Asiakastoiveita kyseisestä reitistä on tullut meille tasaiseen tahtiin. Aikaisemman liikennöintikokemuksen perusteella tiesimme matkustuskysynnän osuvan erityisesti viikonloppuihin ja suunnittelimme aikataulut palvelemaan erityisesti vapaa-ajan matkustusta. Lisäsimme reitille myös uusia välipysäkkejä, joilla parannamme palveluita myös pienempien paikkakuntien asukkaille”, kommentoi OnniBus.comin kaupallinen johtaja Petteri Rantala.

Reittitunnusta F10 käyttävä linja ajaa Turun ja Lahden väliä siten, että se pysähtyy matkalla muun muassa Forssassa ja Hämeenlinnassa. Uusia välipysäkkejä tulee esimerkiksi Lietoon, Mustialaan ja Jokioisiin. Väliä liikennöidään yhdellä vuoroparilla päivässä perjantaisin, lauantaisin ja sunnuntaisin 23.2.2018 alkaen.

Aikataulu 23.2.2018 alkaen:

F10 Turku-Forssa-Hämeenlinna-Lahti

P, L, SS 16:05 Turku, linja-autoasema 17:15 Forssa, Autokeidas 18:05 Hämeenlinna, linja-autoasema 19:10 Lahti, matkakeskus

F10 Lahti-Hämeenlinna-Forssa-Turku

P, L, SS  12:00 Lahti, matkakeskus 13:05 Hämeenlinna, linja-autoasema 13:55 Forssa, Autokeidas 15:05 Turku, linja-autoasema

Lehdistöyhteydet ja kuvat:

Ville Heinonen, Republic of Communications, 050 413 7118, ville.heinonen@republic.fi

OnniBus.com on suomalainen kaukoliikenteeseen erikoistunut linja-autoyhtiö, joka tarjoaa nopeita ja luotettavia liikennöintipalveluja edulliseen hintaan. OnniBus.com operoi 170 lähtöä päivässä. Sen reitistö yhdistää 50 kaupunkia Suomessa. Pääliikennöintikaupungit ovat Helsinki, Espoo, Heinola, Iisalmi, Joensuu, Jyväskylä, Kajaani, Kemi, Kokkola, Kotka, Kouvola, Kuopio, Lahti, Lappeenranta, Mikkeli, Oulu, Pori, Porvoo, Rauma, Rovaniemi, Savonlinna, Seinäjoki, Tampere, Turku, Vantaa ja Vaasa. OnniBus.comin punakylkisissä kaksikerroslinja-autoissa on 89 matkustajapaikkaa, langaton Internet-yhteys (ei erillistä maksua), säädettävät nahkaiset istuimet, ilmastointi, istuinkohtaiset pistokepaikat sekä WC. OnniBus.com on perustettu vuonna 2011 Tampereella. Yhtiön lippujen hinnat ovat alkaen 1 € + 1 € varausmaksu. Liput ovat ostettavissa yhtiön kotisivuilta. Lisätietoja OnniBus.comista:  www.onnibus.com   ,   https://www.facebook.com/Onnibus   (Facebook), http://instagram.com/onnibuscom (Instagram) ja https://twitter.com/onnibus (Twitter).