Suunto Traverse Alpha -mallisto saa kaksi uutta maastokuvioista kelloa – Woodland ja Concrete

Maailman johtava urheilun tarkkuuslaitteiden valmistaja Suunto on julkaissut kaksi uutta mallia Suunto Traverse Alpha -mallistoon. Uusien Traverse Alpha Woodland- ja Traverse Alpha Concrete -mallien ulkoasu on saanut inspiraationsa Suomen armeijan käyttämistä maastokuvioista ja todentaa Suunnon mainetta kestävien, autenttisten urheilukellojen kehittäjänä.

Traverse Alpha Woodland -kellossa tumma, pykälletty, ruostumattomasta teräksestä valmistettu kehä ja vihreä maastokuvioinen ranneke sulautuvat klassiseksi ja maanläheiseksi ulkomuodoksi, kun taas Traverse Alpha Concrete -kellon musta, pykälletty, ruostumattomasta teräksestä valmistettu kehä ja harmaa maastokuvioinen ranneke luovat urbaanimman vaikutelman. Uusien Traverse Alpha -kellojen kestävää ulkoasua korostaa lisäksi kellon näyttöä ympäröivä uusi grafiikka.

Suunto Traverse Alpha – lähde erämaaseikkailuihin

Suunto Traverse Alphassa on kaikki tutut ja luotettavat ulkoiluominaisuudet sekä erityisesti kalastukseen, metsästykseen ja vaellukseen kehitettyjä työkaluja. Jopa 100 tunnin paristonkesto GPS-käytössä takaa, että Traverse Alpha sopii myös monen päivän retkille. Jos retkesi jatkuu yöhön asti, kellon punaiseksi mukautettava taustavalo ei haittaa pimeänäköä.

Ominaisuuksiin kuuluvat mm. automaattinen laukaustunnistus, kuukalenteri ja POI-tyypit erityisesti polkujen ja tärkeiden paikkojen kuten eläinten jälkien merkitsemiseen.

Kaikenlaisessa maastossa liikkuminen on tehty mahdolliseksi uusilla alueilla navigointia helpottavilla ominaisuuksilla, kuten integroidulla GPS/GLONASS-reittinavigoinnilla (sis. paluureitin tallennuksen), elektronisella kompassilla ja FusedAlti™-toiminnolla.

Suunto Traverse Alpha Woodland ja Concrete tulevat myyntiin 12. syyskuuta 499 euron suositushintaan.

Lisätietoja kelloista löytyy osoitteesta www.suunto.com/traversealpha

Lisätiedot: Elisa Mikkonen, elisa.mikkonen@republic.fi, 050 410 2284, Republic of Communcations

-------------------------------------

Tietoa Suunnosta

Suunto sai alkunsa vuonna 1936, kun suomalainen suunnistaja ja insinööri Tuomas Vohlonen keksi nestetäytteisen kompassin massatuotantomenetelmän. Siitä lähtien Suunto on ollut alan innovatiivinen edelläkävijä ja yksi maailman johtavista urheilijoiden ja seikkailijoiden käyttämien urheilukellojen, sukellustietokoneiden ja urheiluinstrumenttien suunnittelijoista ja valmistajista. Aina korkeimmilta vuorita syvimpiin meriin Suunnon laitteita käyttävät urheilijat ja seikkailijat kaikkialla maailmassa.

Suunnon pääpaikka ja tuotantolaitos ovat Vantaalla. Yrityksellä on yli 400 työntekijää eri puolilla maailmaa, ja Suunto-tuotteita myydään yli sadassa maassa. Yhtiö on Amer Sports Corporationin tytäryhtiö, kuten sisaryhtiönsä Salomon, Arc'teryx, Atomic, Wilson, Precor, Mavic ja Enve.

www.suunto.com
www.movescount.com