Töysän Linjalta lisää reittejä myyntiin OnniBus.comin verkkokauppaan

Töysän Linjan uusiin OnniBus.comin kautta myytäviin reitteihin kuuluvat reitit Kokkola-Jyväskylä-Kokkola, Keuruu-Jyväskylä-Keuruu ja Tampere-Keuruu-Tampere. Lippujen myynti reiteille on jo alkanut OnniBus.comin verkkokaupassa. Ensimmäinen matkustuspäivä on 14.11.2016.

Keuruulainen Töysän Linja aloitti yhteistyön OnniBus.comin kanssa elokuussa tarjoamalla lippuja Jyväskylä-Keuruu-reitilleen. Nyt OnniBus.comin kautta on ostettavissa huomattava määrä lisää Töysän Linjan operoimia reittejä. Samalla OnniBus.comin verkkokaupan kohdevalikoima laajenee. Uusia pysäkkipaikkakuntia ovat mm. Karstula, Veteli, Orivesi ja Mänttä.

OnniBus.comin verkkokaupasta voi hankkia yhtiön omien ja Töysän Linjan lippujen lisäksi myös lippuja Liikenne Vuorelan Hamina-Helsinki- ja NorthBusin Oulu-Kemi-Haaparanta-reitille. OnniBus.comin toimitusjohtaja Lauri Helken mukaan yhtiön verkkokauppa on kätevä mahdollisuus perinteisille bussiyhtiöille digitalisoida myyntiään. ”Joukkoliikenteen lipunmyynti menee kiihtyvällä vauhdilla nettiin. Myynti ohjautuu alustoille, joiden käyttäjäkokemus on paras ja valikoima suurin”, Helke toteaa. Töysän Linjalla ei ole ollut ennen OnniBus.com-yhteistyötä lippuverkkokauppaa.

Lehdistöyhteydet ja kuvat:

Maija Hyötyläinen, Republic of Communications, 050 572 9679, maija.hyotylainen@republic.fi

Tietoa OnniBus.comista

OnniBus.com on suomalainen kaukoliikenteeseen erikoistunut linja-autoyhtiö, joka tarjoaa nopeita ja luotettavia liikennöintipalveluja edulliseen hintaan. OnniBus.com operoi 170 lähtöä päivässä. Sen reitistö yhdistää 50 kaupunkia Suomessa. Pääliikennöintikaupungit ovat Helsinki, Espoo, Heinola, Iisalmi, Joensuu, Jyväskylä, Kajaani, Kemi, Kokkola, Kotka, Kouvola, Kuopio, Lahti, Lappeenranta, Mikkeli, Oulu, Pori, Porvoo, Rauma, Rovaniemi, Savonlinna, Seinäjoki, Tampere, Turku, Vantaa ja Vaasa. OnniBus.comin punakylkisissä kaksikerroslinja-autoissa on langaton Internet-yhteys (ei erillistä maksua), säädettävät nahkaiset istuimet, ilmastointi, istuinkohtaiset pistokepaikat sekä WC. OnniBus.com on perustettu vuonna 2011 Tampereella. Yhtiön lippujen hinnat ovat alkaen 1 € + 1 € varausmaksu. Liput ovat ostettavissa yhtiön kotisivuilta. Lisätietoja OnniBus.comista löytyy osoitteesta www.onnibus.com.

Facebook - https://www.facebook.com/Onnibus

Instagram - http://instagram.com/onnibuscom