Turku–Helsinki-lipunmyynti laajenee Matkahuollon pisteisiin – lipun hinta laski 25%

OnniBus.com on laskenut kuljettajalta ostettavan lipun hintaa 25% ja lipun saa nyt 15 eurolla. Lisäksi Matkahuolto aloittaa OnniBus.comin lippujen myynnin toimipisteissään Turun linja-autoasemalla ja Helsingissä Kampin kaukoliikenneterminaalissa. Samalla matkustajien osto- ja maksuvaihtoehdot laajenevat käteiseen.

”Olemme erittäin innoissamme lipunmyynnin laajentamisesta Matkahuollon pisteisiin. Operatiivisista syistä käteinen ei ole mahdollinen maksuväline kuljettajalta myytävissä lipuissa, joten yhteistyön kautta TurkuHelsinki-väliä matkustavat asiakkaamme voivat valita itselleen mieluisimman lipunosto- sekä maksutavan”, kommentoi Petteri Rantala, OnniBus.comin kaupallinen johtaja.

Nyt alkava Matkahuolto-yhteistyö on osa OnniBus.comin asiakaspalvelujen kehittämistä tarjoten lipun ostomahdollisuuden myös niille, joilla ei ole netinkäyttömahdollisuutta. OnniBus.comin verkkokauppa on edelleen edullisin paikka ostaa matkalippu.

Lehdistöyhteydet ja kuvat:

Maija Hyötyläinen, Republic of Communications, 050 572 9679,  maija.hyotylainen@republic.fi

OnniBus.com on suomalainen kaukoliikenteeseen erikoistunut linja-autoyhtiö, joka tarjoaa nopeita ja luotettavia liikennöintipalveluja edulliseen hintaan. OnniBus.com operoi 170 lähtöä päivässä. Sen reitistö yhdistää 50 kaupunkia Suomessa. Pääliikennöintikaupungit ovat Helsinki, Espoo, Heinola, Iisalmi, Joensuu, Jyväskylä, Kajaani, Kemi, Kokkola, Kotka, Kouvola, Kuopio, Lahti, Lappeenranta, Mikkeli, Oulu, Pori, Porvoo, Rauma, Rovaniemi, Savonlinna, Seinäjoki, Tampere, Turku, Vantaa ja Vaasa. OnniBus.comin punakylkisissä kaksikerroslinja-autoissa on 89 matkustajapaikkaa, langaton Internet-yhteys (ei erillistä maksua), säädettävät nahkaiset istuimet, ilmastointi, istuinkohtaiset pistokepaikat sekä WC. OnniBus.com on perustettu vuonna 2011 Tampereella. Yhtiön lippujen hinnat ovat alkaen 1 € + 1 € varausmaksu. Liput ovat ostettavissa yhtiön kotisivuilta. Lisätietoja OnniBus.comista löytyy osoitteesta  www.onnibus.com,  https://www.facebook.com/Onnibus  (Facebook),  http://instagram.com/onnibuscom  (Instagram) ja  https://twitter.com/onnibus  (Twitter).