Ultimaten EM-kisojen otteluita nähtävissä suorina lähetyksinä

Tiedote 27.7.2015

Vuoden 2015 Ultimaten EM-kisoissa kruunataan ensimmäistä kertaa mestarit viidessä eri sarjassa. Suomen joukkueiden otteita turnauksessa pääsee seuraamaan suorien ottelulähetysten avulla. Otteluiden katsominen on ilmaista.

Tämän vuoden Ultimaten EM-kisoista näytetään otteluita koko turnauksen ajan maanantain 27.7. avajaisseremonioista aina 2.8. käytäviin finaaleihin asti. Suomen joukkueiden otteita pääsee seuraamaan tiistaina 28.7. klo 14, kun Suomen naisten joukkue pelaa Venäjää vastaan. Saman päivän illalla klo 18 alkaa puolestaan Suomen avoimen joukkueen peli Italiaa vastaan. Ottelut ovat katsottavissa sekä verkossa, että Android-mobiilisovelluksella.

Ensimmäistä kertaa turnauksen historiassa tämän vuoden EM-kisoissa kruunataan mestarit viidessä eri sarjassa: Avoin, Naiset, Sekajoukkueet, Avoin Masters ja Naisten Masters. ”Tämän vuoden turnauksesta tulee EM-kisojen historian suurin; paikalle saapuu lähes 1600 pelaajaa 24 maasta”, sanoo turnauksen johtaja Matthias Zaccarin, joka toimii myös Tanskan Frisbeeurheiluliiton puheenjohtajana. ”Kahden vuoden kovan valmistelutyön jälkeen on mahtavaa, että myös kotona olevat fanit pääsevät suorien lähetysten kautta osaksi kisojen tunnelmaa!”

Lisätietoa turnauksesta ja ottelulähetyksista: www.euc2015.com

Katso ottelut suorana joko osoitteessa www.fanseat.com tai lataa ilmainen fanseat-sovellus Google Playsta: https://play.google.com/store/apps/details?id=com.fanseat