Uudet In-ear-stereokuulokkeet saapuvat joulukuussa PlayStation®4 -konsolille

PlayStation®4- ja PS Vita -järjestelmille, älypuhelimille sekä tableteille soveltuvat In-ear-stereokuulokkeet sisältävät AudioShield-melunvaimennustekniikkaa ja sisäänrakennetun mikrofonin.

Sony Computer Entertainment Europe (SCEE) lanseeraa uudet In-ear-stereokuulokkeet PlayStation®4 (PS4™) -järjestelmälle 9.12.2015. Kuulokkeet ovat yhteensopivia muun muassa PS4:n, PS Vitan, älypuhelinten ja tablettien kanssa, minkä ansiosta pelaajat voivat syventyä peleihin entistäkin tehokkaammin ja nauttia viihteestä myös matkalla.

Langalliset In-ear-stereokuulokkeet sisältävät AudioShield-melunvaimennustekniikkaa, joka vaimentaa ympäristöstä kantautuvaa taustamelua. AudioShieldin avulla on mahdollista nauttia häiriöttömästä äänestä ja uppoutua entistä syvemmin pelimaailmoihin. Kuulokemikrofonissa on noin 15 tuntia kestävä ladattava akku melunvaimennusominaisuutta varten. Akun voi ladata tuotteen mukana toimitettavalla USB-kaapelilla.

Kuulokkeissa on sisäänrakennettu mikrofoni, joka mahdollistaa keskustelemisen ystävien kanssa PS4-järjestelmällä. Mikrofonia voi käyttää myös puheluiden soittamiseen älypuhelimilla ja tableteilla. Kuulokkeissa on puhelunäppäin sekä painikkeet äänenvoimakkuuden hallintaan.

Erittäin kevyissä kuulokkeissa on irrotettavat pienet, keskikokoiset ja suuret kuulokeosat, kankaalla päällystetty kaapeli sekä syvän bassoäänen tuottavat 13 mm:n kaiuttimet. Kuulokkeet voi liittää suoraan langattomaan DUALSHOCK®4-ohjaimeen tai muuhun standardikuulokeliitäntään, minkä ansiosta ne sopivat äänentoistotarpeisiin millä tahansa laitteella. Kuulokkeiden mukana toimitetaan suojapussi, joka helpottaa niiden säilyttämistä ja kuljettamista.

In-ear-stereokuulokkeet ovat saatavilla 9.12.2015. Kuulokkeiden suositushinta on 89,95 euroa. Lisätietoja osoitteessa: http://blog.eu.playstation.com.

Lisätietoja tuotteesta:

Valtteri Hyttinen

Nordisk Film

valtteri.hyttinen@nordiskfilm.com

Kuva- ja materiaalipyynnöt:

Panu Alanko

Republic of Communications

panu.alanko@republic.fi

About Sony Computer Entertainment Europe Ltd

Sony Computer Entertainment Europe (SCEE), based in London, is responsible for the distribution, marketing and sales of PlayStation®4 (PS4®) computer entertainment system, PlayStation®Vita (PS Vita) portable entertainment system, PlayStation®3 (PS3®) computer entertainment system and PSN software and hardware in 109 territories across Europe, the Middle East, Africa and Oceania. SCEE has revolutionized home entertainment since they launched PlayStation® in 1994. PlayStation®4 redefines rich and immersive gameplay with powerful graphics and speed, intelligent personalisation and deeply integrated social capabilities. PS Vita is a portable entertainment system that offers a combination of rich gaming and social connectivity. PS3® is an advanced computer entertainment system, incorporating the powerful Cell Broadband Engine and RSX processors.  SCEE also develops, publishes markets and distributes entertainment software for these formats, and manages the third party licensing programs for the formats in these territories.

More information about PlayStation® products can be found at www.playstation.com.

PlayStation, PS4, PS3, and DUALSHOCK are registered trademarks or trademarks of Sony Computer Entertainment Inc. All other trademarks are property of their respective owners.