Varaa kevään matkat jo nyt – säästä sievoisia summia

OnniBus.com tarjoaa ajoissa liikkeellä oleville selvästi edullisempia lippuja keväälle. Hiihtoloman ja pääsiäiset reissut kannattaa suunnitella nyt!

• OnniBus.comin verkkokaupan liput ovat myynnissä nyt 1.5.2017 asti. Verkkokaupassa on nyt tarjolla huomattava määrä edullisia lippuja, sillä mitä aikaisemmin Onnibus-lipun hankkii, sitä edullisemmin sen saa.
  • Suosittu Bonanza-kampanja saa myös jatkoa alkuvuodesta 2017. Yritys myy 9.1.-16.2.2017 sekä 6.3.-9.4.2017 välisenä aikana alle 180 km:n matkoja 4 eurolla, alle 360 km:n matkoja 9 eurolla ja yli 360 km:n matkoja 14 eurolla. Ehtona on, että liput hankkii vähintään 7vrk ennen matkaa. Lippuja on jaossa rajallinen määrä per lähtö. Lisäksi paljon edullisia lippuja on vapautettu verkkokauppaan myös äkkilähdöille.
  • Uutena linjana valikoimaamme tulee Helsinki-Tahko Express, joka aloittaa liikennöinnin 1.2.2017 jokaisena viikon päivänä. Turusta, Tampereelta ja Jyväskylästä Tahkolle pääsee vaihtamalla linja-autoa Kuopiossa. Tahkon liput myynnissä verkkokaupassamme nyt.

OnniBus.comin kesällä käyntiin polkaistu Bonanza-kampanja saa jatkoa vuonna 2017. Tien päälle pääsee nyt todella edullisesti pidemmillekin matkoille: kampanjan aikana tehdyt alle 180 km:n matkat maksavat 4 euroa, alle 360 km:n matkat maksavat 9 euroa ja yli 360 km:n matkat 14 euroa. Bonanzahinnat ovat voimassa 9.1.-16.2.2017 sekä 6.3.-9.4.2017 välisenä aikana tehdyillä matkoilla.

BONANZA Hintaesimerkkejä:

· Helsinki-Tampere 4€

· Helsinki-Turku 4€

· Helsinki-Jyväskylä 9€

· Helsinki-Pori 9€

· Helsinki-Oulu 14€

· Helsinki-Joensuu 14€

· jne jne!

Kampanjalippujen edellytyksenä on, että lipun hankkii yhtiön verkkokaupasta vähintään 7 vrk ennen lähtöä.

Tahkolle uudet päivittäiset yhteydet

Tämän lisäksi OnniBus.com luo erittäin kaivatun yhteyden Tahkolle ja helpottaa asiakkaiden matkaa Tahkolle huomattavasti.

”Meillä on jo viime talvelta positiivinen kokemus Lapin laskettelukeskuksiin suuntautuvista linjoista. Tälle kaudelle tuomme uutena linjana mukaan Tahkon, joka täydentää tarjontaamme keskeisen Suomen suurimmalla laskettelukeskuksella”, summaa OnniBus.com Oy:n toimitusjohtaja Lauri Helke.

”OnniBus.com tuo Tahkolle todella tärkeän elementin, eli suoran yhteyden Suomen suurista kaupungeista aivan Tahkon ytimeen. Tämä on todella merkittävä askel Tahkon saavuttavuuden paranemisessa. Upeaa, että OnniBus.com vastaa asiakkaiden tarpeeseen näin hienosti”, iloitsee Kuopio-Tahko Markkinointi Oy:n toimitusjohtaja Wille Markkanen.

Suora linja OnniBus.comilla tulee olemaan Helsingistä Tahkolle. Tähän linjaan liittyy sulavasti Turusta Tampereen ja Jyväskylän kautta kulkeva linja. Aikataulut on täsmätty siten, että Kuopiossa tulee lyhyt vaihto ja sitten matka jatkuukin perille Tahkolle. Myös pohjoisen suunnalta pääsee mukavasti OnniBussilla Tahkolle, sillä myös Kajaanista lähtevä linja on täsmätty samalla tavoin. Voidaankin sanoa, että suurin osa Suomen väestöstä on Tahkolle vievän OnniBus-reitistön alueella.

Lehdistöyhteydet ja kuvat:

Maija Hyötyläinen, Republic of Communications, 050 572 9679, maija.hyotylainen@republic.fi

Irina Mikkola, Republic of Communications, 050 362 1432, irina.mikkola@republic.fi

Lisätietoa OnniBus.comista:

OnniBus.com on suomalainen kaukoliikenteeseen erikoistunut linja-autoyhtiö, joka tarjoaa nopeita ja luotettavia liikennöintipalveluja edulliseen hintaan. OnniBus.com operoi 170 lähtöä päivässä. Sen reitistö yhdistää 50 kaupunkia Suomessa. Pääliikennöintikaupungit ovat Helsinki, Espoo, Heinola, Iisalmi, Joensuu, Jyväskylä, Kajaani, Kemi, Kokkola, Kotka, Kouvola, Kuopio, Lahti, Lappeenranta, Mikkeli, Oulu, Pori, Porvoo, Rauma, Rovaniemi, Savonlinna, Seinäjoki, Tampere, Turku, Vantaa ja Vaasa. OnniBus.comin punakylkisissä kaksikerroslinja-autoissa on 89 matkustajapaikkaa, langaton Internet-yhteys (ei erillistä maksua), säädettävät nahkaiset istuimet, ilmastointi, istuinkohtaiset pistokepaikat sekä WC. OnniBus.com on perustettu vuonna 2011 Tampereella. Yhtiön lippujen hinnat ovat alkaen 1 € + 1 € varausmaksu. Liput ovat ostettavissa yhtiön kotisivuilta. Lisätietoja OnniBus.comista:

www.onnibus.com , https://www.facebook.com/Onnibus (Facebook), http://instagram.com/onnibuscom (Instagram) ja https://twitter.com/onnibus (Twitter).