Vedonlyöntiyhtiö NordicBet: Bob Bradleysta Huuhkajien uusi päävalmentaja

TIEDOTE 15.6.2015

Vedonlyöntiyhtiö NordicBet on julkaissut kertoimensa Suomen jalkapallon miesten A-maajoukkueen seuraavalle vakituiselle päävalmentajalle. Sunnuntaina erotetun Mixu Paatelaisen seuraajaksi on tyrkyllä muun muassa Bob Bradley, Morten Olsen ja Sven-Göran Eriksson.

Pienin kerroin on Bradleylla (2,75), joka on tehnyt hienoa työtä Norjan Tippeligaenissa pelaavan Stabækin peräsimessä. Yhdysvaltojen miesten maajoukkueen entisen päävalmentajan jälkeen todennäköisimpinä valintoina pidetään Sami Hyypiää ja Tanskan päävalmentajaa Morten Olsenia, joille on annettu kertoimeksi 4. Bradley jätti taakseen myös useita tunnetumpia nimiä, kuten Sven-Göran Erikssonin (14,50), Jari Litmasen (24) ja Lothar Matthäusin (95).

”Bob Bradley ei ole nimenä niin tunnettu kuin muut listalla olevat ehdokkaat”, Betsson Groupin iGaming-asiantuntija Juha Kvist myöntää. ”Hän on kuitenkin kokenut, tuntee Pohjoismaista jalkapalloa todella hyvin ja on saanut tuloksia aikaan Stabækissa. Tämän takia uskomme, että hän on todennäköisin ehdokas seuraavaksi päävalmentajaksi.”

Kohde ”Suomen A-maajoukkueen seuraava vakituinen päävalmentaja” on pelattavissa Nordicbet.comin kautta ja on listattuna Urheiluspesiaalit – Football Specials -kohdan alla. Paatelainen ehti toimia Suomen maajoukkueen päävalmentajana vuodesta 2011 aina sunnuntaihin 14.6.2015 asti, jolloin hänet erotettiin Suomen hävittyä lukemin 0-1 Unkarille. Huuhkajien edellinen ulkomaalainen päävalmentaja oli Stuart Baxter, joka toimi tehtävässä vuosina 2008–2010.

Lisätietoja:

iGaming-asiantuntija Juha Kvist, Betsson Group, puh. 040 570 1500

Betsson Group on pohjoismainen, yksi Euroopan johtavista internet rahapelisivustoista. Se tarjoaa kuluttajille pelejä, joita voi pelata turvallisessa ja käyttäjäystävällisessä ympäristössä. NordicBet on yksi Betsson Groupin brändeistä. BML Group on osa ruotsalaista, yli 50-vuotiasta peliyhtiötä, jolla on laaja kokemus eri pelituotteista. Betsson Group työllistää 1200 henkilöä neljässätoista maassa. BML Groupin omistaa yli 4000 osakkeenomistajaa ja Betsson Group on listattu NASDAQ OMX Nordic Large Cap -pörssissä.