Viasat Hockey Finland tarjoaa viikonlopun täynnä huippujääkiekkoa – ilmaiseksi ja suorana

TIEDOTE 8.1.2015

Tammikuun 9.-12. päivä Viasat ja Viaplay tarjoavat todellista jääkiekkoherkkua. Super Weekendiksi nimetyn urheiluviikonlopun aikana Viasat avaa kaikkiin suomalaiskoteihin vapaaseen katseluun NHL:n ja KHL:n huippuottelut.  Ottelut näkyvät valtakunnallisesti kaikkien operaattoreiden kaapeli-, IPTV- ja antennitalouksissa sekä internetissä Viaplay-palvelussa.

Super Weekend sisältää useita jääkiekon huippukoitoksia. Lauantaina 10.1. nähdään saunan jälkeen parhaaseen katseluaikaan klo 21.00, kun NHL:n ”suomalaisjoukkue” Minnesota Wild kohtaa Pekka Rinteen ja Olli Jokisen Nashville Predatorsin. Sunnuntaina klo 18.00 alkavassa ottelussa lyövät puolestaan yhteen Helsingin Jokerit ja Moskovan TsSKA KHL:n kärkiottelussa. Super Weekend huipentuu Teemu Selänteen tribuuttiotteluun Anaheim Ducks - Winnipeg Jets.

Sunnuntain ja maanantain välisenä yönä klo 04.00 Suomen aikaa alkavassa Teemu Tribute Night -ottelussa Anaheim Ducks isännöi Selänteen NHL-uran ensimmäistä joukkuetta, Winnipeg Jetsiä. Ottelun alussa suomalaisen jääkiekkolegendan numero 8 nostetaan Anaheimin Honda Centerin kattoon ensimmäisenä jäädytettynä pelinumerona seuran historiassa.

”Tuleva viikonloppu ei varmasti jätä ketään suomalaista jääkiekkofania kylmäksi. Nyt kaikilla on mahdollisuus nauttia maailman parhaiden jääkiekkosarjojen huippuotteluista perjantaista-sunnuntaihin täysin ilmaiseksi”, sanoo Viasat Finlandin toimitusjohtaja Johannes Leppänen.

Super Weekendin kohokohdat:

• 9.1. klo 18.00 KHL: Jokerit - Severstal
  • 10.1. klo 21.05 NHL: Minnesota Wild – Nashville Predators
  • 11.1. klo 17.45 KHL: TsSKA Moskova – Jokerit
  • (11.1.) 12.1. klo 04.00 Suomen aikaa NHL:ää Anaheim Ducks – Winnipeg Jets, Teemu Selänteen tribuuttiottelu.

Katso koko viikonlopun ohjelmatarjonta osoitteesta: www.viasathockey.fi/superweekend

Lisätietoja:

Toimitusjohtaja Johannes Leppänen, Viasat Finland Oy, puh. 040 162 1761, johannes.leppanen@viasat.fi

Modern Times Group (MTG) ja Viasat Finland Oy

Oy Viasat Finland Ab on osa kansainvälistä, neljässä maanosassa toimivaa Modern Times Group (MTG) mediakonsernia, johon kuuluu maksu- ja ilmaistelevisioita, radioita ja tuotantoyhtiöitä. MTG:n Viasat Broadcastingiin kuuluu ilmais- ja maksutelevisiokanavia, jotka ovat saatavilla Viasatin oman satelliitin kautta, televisiolähetysverkoissa (kaapeli, satelliitti ja IPTV) ja Internetissä. MTG on Venäjän suurimman itsenäisentelevisioyhtiö CTC Median pääomistaja. Modern Times Group on kasvuyritys ja se on listattu Tukholman Nasdaq OMX -pörssissä.

Suomessa Viasat lähettää kanavapakettejaan oman satelliitin kautta sekä kaapeli- ja laajakaista-tv-lähetyksinä. Suomessa Viasat aloitti lähetykset vuonna 1996. Viasatin kanavatarjonta koostuu Viasat Film -elokuvakanavista, Viasat Sport -urheilukanavista, Viasatin omista dokumenttikanavista ja Disneyn lastenkanavista. Lisäksi Viasatin kanavapaketteihin sisältyy Nelonen Paketti sekä lukuisia viihde- ja uutiskanavia. Viasatilla on ainoana Suomessa 17 HD-laatuista kanavaa. Lisätietoja www.viasat.fi

Viaplay

Viaplay on Pohjoismaiden johtava televisio-ohjelmien, elokuvien ja urheilun suoratoistopalvelu. Viaplay tarjoaa uusimmat tv-sarjat, tuhansia suosittuja elokuvia ja lisäksi huippu-urheilua suorina lähetyksinä. Viaplay on saatavilla Internetiin yhdistettävien laitteiden, kuten tietokoneiden, älypuhelimien, tablettien, Smart TV-televisioiden, Viasatin digiboksien sekä Xbox 360- ja Playstation 3 ja Playstation 4 -pelikonsolien kautta. Lue lisää osoitteessa www.viaplay.fi

Viaplay AB on osa kansainvälistä, neljässä maanosassa toimivaa Modern Times Group (MTG) -mediakonsernia, johon kuuluu ilmais- ja maksutelevisioita, radioita ja tuotantoyhtiöitä. MTG:n Viasat Broadcastingiin kuuluu ilmais- ja maksutelevisiokanavia, jotka ovat saatavilla Viasatin oman satelliitin kautta ja kolmannen osapuolen verkossa ja se jakelee televisio-ohjelmia jopa Internetissä. MTG on myös Venäjän suurimman itsenäisen televisioyhtiön CTC Median pääomistaja. Lisätietoja on osoitteessa www.mtg.se.