Vili Nurmi viestintätoimisto Republic of Communicationsin riveihin

Viestintätoimisto Republic of Communications vahvistaa rivejään kesän siirtoikkunassa nimittämällä Vili Nurmen (KTM) johtavaksi viestintäkonsultiksi. Nurmen tehtävänkuvaan kuuluu Republicin strategisen sponsoroinnin ja Urheilu PR-palvelujen vetovastuu ja kehittäminen. Nurmi aloittaa tehtävässään 20.8.2018 alkaen.

"Urheilu- ja elämysmarkkinointi, sponsorointi sekä yhteistyökumppanuuksien yhteiskuntavastuullinen toiminta ovat olleet kasvualoja jo pitkään. Oman työnkuvani keskiössä on urheilu- ja elämystoimijoiden markkinointi- ja viestintäosaamisen kehittäminen ja heidän päivittäisen toiminnan näkyväksi tekeminen eri sidosryhmille. Markkinassa on jo nyt hyviä kohteita, joihin brändit voisivat rohkeammin tarttua ja osoittaa omaa arvopohjaansa asiakkaille merkityksellisissä sisällöissä ja hetkissä. Näitä kohteita vain pitää olla jatkossa lisää", elokuussa Republicissa aloittava Nurmi kertoo.

Republic of Communications on Suomen johtava kaupalliseen viestintään erikoistunut toimisto, joka sopii erinomaisesti Nurmelle.

"Republicissa on todella vahvaa ja monipuolista osaamista ja uskon, että pystymme tulevaisuudessa tarjoamaan kumppaneillemme entistä kokonaisvaltaisempia palveluratkaisuja.  Olen jo vuosia ihaillut sekä Republicin töitä että yrityksestä välittyvää positiivista fiilistä, joten on ilo ja kunnia päästä nyt hyppäämään vauhdilla kehittyvään ja kasvavaan toimistoon. Haluan, että jatkossa Republic on ensimmäinen toimisto, joka asiakkailla tulee mieleen niiden miettiessä sponsorointiin liittyviä uudistuksiaan", Nurmi jatkaa.

Nurmi siirtyy toimistoon Haaga-Helia ammattikorkeakoulusta, jossa hän on vastannut urheilumarkkinoinnin koulutuksesta sekä alan tutkimus- ja kehityspalveluiden kaupallistamisesta. Aiemmin Nurmi on työskennellyt myyntipäällikkönä Infront Finlandissa urheilutapahtumien ja sponsoroinnin parissa.

”Urheilutermejä käyttäen kyseessä on yksi kesän kovimmista siirtouutisista. Olemme rakentamassa ainutlaatuista viestintätoimistokonseptia ja Vilin kaltaiset oman osaamisalansa huippuammattilaiset ovat erittäin tärkeässä roolissa tässä prosessissa", Republicin toimitusjohtaja Hasse Eranka kuvaa Nurmen rekrytointia.

Lisätietoja:

Hasse Eranka, Toimitusjohtaja, Republic of Communications, puh. 040 582 6034

Vili Nurmi, Republic of Communications, puh. 050 910 6477

Republic of Communications on vuonna 2009 perustettu, Suomen ensimmäinen ja johtava kaupalliseen viestintään erikoistunut toimisto. Republic on palkittu Vuoden toimisto -tunnustuksilla 2017 ja 2018 sekä MTL:n Vuoden viestintätoimistona 2017.