Ystävänpäivänä Onnibussiin 2 yhden hinnalla – äänikirjat kaupan päälle

• Tarjouksen varausaika on 8.-14.2.2017.
  • Matkustusaika on ystävänpäivä 14.2.2017.
  • Kampanjakoodi on VALENTINE
  • OnniBus.com tarjoaa matkalle ilmaiset ääni- ja e-kirjat 28.2.2017 saakka.

Ystävänpäivänä kannattaa lähteä kaverin kanssa tien päälle. Tänä vuonna se onnistuu erityisen edullisesti, sillä OnniBus.com tarjoaa ystävänpäivän kunniaksi kaikille asiakkailleen erikoistarjouksen. Kaikki matkustuspäivälle 14.2.2017 ostetut liput myydään kaksi yhden hinnalla -periaatteella. Edun saa verkkokaupassa kampanjakoodilla VALENTINE. Varausaika ystävänpäivän erikoislipuissa on 8.2.-14.2.2017 ja matkustuspäivä luonnollisesti ystävänpäivä 14.2.2017.

Tien päällä on tarjolla myös mielekästä tekemistä, sillä OnniBus.com tarjoaa yhteistyössä Bookbeatin kanssa matkalle myös matkalukemiset ja äänikirjat. Ostamalla OnniBus.com-lipun saat kaupan päälle kampanjakoodin, jolla voit nauttia kuukauden ajan ilmaiseksi Bookbeatin laajasta kirjavalikoimasta. Bookbeat-etu etu on voimassa aina 28.2.2017 saakka.

BookBeatin valikoimiin kuuluu niin listauutuuksia kuin klassikoitakin suosituimmilta kirjailijoilta – suomeksi, ruotsiksi ja englanniksi. Edun arvo on 16,90 € ja se koskee uusia BookBeat-asiakkaita. Koska kaikissa OnniBusseissa on Wifi-yhteys, voivat matkustajat helposti selata, kuunnella ja ladata kirjoja offline-tilaan matkustaessaan.

"Diginatiivit ovat tärkeä asiakasryhmä OnniBus.comille. Haluamme palvella muun muassa älypuhelinten käyttäjiä entistä paremmin tulevaisuudessa. Yhteistyö BookBeatin kanssa on yksi askeleista, joilla asiakaskokemusta joukkoliikenteessä voidaan entisestään vahvistaa", OnniBus.com kommentoi etua.

Lehdistöyhteydet ja kuvat:

Maija Hyötyläinen, Republic of Communications, 050 572 9679, maija.hyotylainen@republic.fi

Irina Mikkola, Republic of Communications, 050 362 1432, irina.mikkola@republic.fi

Lisätietoa OnniBus.comista:

OnniBus.com on suomalainen kaukoliikenteeseen erikoistunut linja-autoyhtiö, joka tarjoaa nopeita ja luotettavia liikennöintipalveluja edulliseen hintaan. OnniBus.com operoi 170 lähtöä päivässä. Sen reitistö yhdistää 50 kaupunkia Suomessa. Pääliikennöintikaupungit ovat Helsinki, Espoo, Heinola, Iisalmi, Joensuu, Jyväskylä, Kajaani, Kemi, Kokkola, Kotka, Kouvola, Kuopio, Lahti, Lappeenranta, Mikkeli, Oulu, Pori, Porvoo, Rauma, Rovaniemi, Savonlinna, Seinäjoki, Tampere, Turku, Vantaa ja Vaasa. OnniBus.comin punakylkisissä kaksikerroslinja-autoissa on 89 matkustajapaikkaa, langaton Internet-yhteys (ei erillistä maksua), säädettävät nahkaiset istuimet, ilmastointi, istuinkohtaiset pistokepaikat sekä WC. OnniBus.com on perustettu vuonna 2011 Tampereella. Yhtiön lippujen hinnat ovat alkaen 1 € + 1 € varausmaksu. Liput ovat ostettavissa yhtiön kotisivuilta. Lisätietoja OnniBus.comista:
www.onnibus.com,   https://www.facebook.com/Onnibus (Facebook), http://instagram.com/onnibuscom  (Instagram) ja https://twitter.com/onnibus (Twitter).