Resco avaa toimiston Suomessa

Resco avaa toimiston Suomessa - Kun meillä on toimisto Suomessa, voimme tarjota pohjoismaisille asiakkaille läsnäoloa suoraan paikallisilla markkinoilla. Tämä merkitsee Rescolle taas yhtä kansainvälistymisen askelta, sanoo toimitusjohtaja Torstein Johansen. Resco avasi toimiston syyskuussa Espoossa. Toimistoa johtaa Jonas Kristoffersson. Yritysjärjestelmien markkinat kasvavat Suomessa. Helsingin toimiston kasvumahdollisuudet arvoidaan suotuisiksi, ja toimistossa lasketaan olevan kahden vuoden kuluttua noin 20 työntekijää. Ensi vaiheessa tullaan tarjoamaan laadukkaita SAP-palveluja. - Näemme Pohjoismaat markkina-alueenamme, ja toimiston perustaminen Ruotsin ulkopuolelle sopii strategiaamme, jonka mukaan tarjoamme skandinaavisille asiakkaille palveluja paikallisesti, sanoo Torsten Johansen, Rescon toimitusjohtaja. Tukholmassa 15. sokakuuta 1999 Resco AB (publ) Lisätiedot: Toimitusjohtaja Torstein Johansen puhelin: +46 8 519 030 00 Torstein.johansen@resco.se Jonas Kristoffersson puhelin: 09-43078370 Jonas.kristoffersson@resco.se Lyhyesti Rescosta Rescon liikeidea on edistää aktiivisesti asiakkaidensa liiketoiminnan kehitystä tarjoamalla markkinoiden parasta pätevyyttä toiminnan kehityksessä, informaatiotekniikassa ja koulutuksessa. Resco on noteerattu Tukholman pörssin O-listalla vuodesta 1996, ja työntekijöitä sillä on noin 350. Resco suorittaa toimeksiantoja, jotka liittyvät yritysjärjestelmiin, prosessinkehitykseen, IT-strategiaan, sähköiseen kaupankäyntiin ja tehtävien käsittelyyn. Rescon liikevaihto vuonna 1998 oli 261 miljoonaa kruunua. Resco, joka on Ruotsin suurimpia yritysjärjestelmiä ja yritysten toimintaa kehittäviä tietotekniikan konsulttiyrityksiä, liittyi kesän lopulla yhteen Ruotsissa eniten palkintoja voittaneen verkkoyrityksen, Referencen, kanssa. Näin syntyi Ruotsin suurimpiin kuuluva täyden palvelun ja 410 työntekijän Internet-konsulttiyritys. Resco on noteerattu Tukholman pörssin O-listalla vuodesta 1996. ------------------------------------------------------------ Lisätietoja saat osoitteesta http://www.bit.se Seuraavat tiedostot ovat ladattavissa: http://www.bit.se/bitonline/1999/10/15/19991015BIT00400/bit0001.doc http://www.bit.se/bitonline/1999/10/15/19991015BIT00400/bit0002.pdf