Christian Ståhlberg nimitetty Rettig Groupin lakiasiainjohtajaksi

Rettig Group on nimittänyt Christian Ståhlbergin (40), OTK, lakiasiainjohtajaksi 1.1.2015 alkaen. Christian Ståhlberg raportoi Rettig Groupin toimitusjohtajalle Hans Sohlströmille ja on Rettig Groupin johtoryhmän jäsen.

Nykyinen lakiasiainjohtaja Berndt Lindberg siirtyy eläkkeelle kesällä 2015. Hän toimii siihen asti Senior Advisorina ja raportoi Hans Sohlströmille.

”Christian tuo meille laajaa juridista osaamista, varsinkin yritysjärjestelyistä. Olen erittäin tyytyväinen, että saamme hänet mukaan Rettig Groupin johtoryhmään kun jatkamme työtä arvoa sukupolville -missiomme mukaisesti” sanoi Rettig Groupin toimitusjohtaja Hans Sohlström.

Christian Ståhlbergin nykyinen tehtävä on Director Pohjola Pankissa, Capital Market Financing. Ennen sitä hän on toiminut Neste Oilin Senior Legal Counsel -tehtävässä sekä Roschier Asianajotoimistossa Senior Associate ja asianajajana.

Lisätietoa:

Hans Sohlström, toimitusjohtaja, Rettig Group

Puh. 09 6188 3220, hans.sohlstrom@rettig.fi tai www.rettig.fi

Rettig Group on suomalainen perheyritys, joka luo arvoa sukupolville kestävän ja pitkäjänteisen kasvun kautta. Kaikissa liiketoiminnoissamme tavoittelemme johtavaa markkina-asemaa ja korkeampaa asiakasarvoa pienemmin ympäristövaikutuksin. Rettig Groupin omistukseen kuuluvat Rettig ICC – Euroopan johtava lämpöpattereiden ja sisäilman säätölaitteiden valmistaja; Nordkalk – Pohjois-Euroopan johtava kalkkikivipohjaisten tuotteiden toimittaja teollisuuteen, maanviljelykseen ja ympäristönhoitoon; sekä Bore – teollisten merikuljetuspalveluiden tarjoaja. Vuonna 2013 Rettig Groupin liikevaihto oli 974 miljoonaa euroa ja yhtiö työllisti noin 4300 henkilöä 25 maassa.