Hans Sohlström nimitetty Rettig Groupin toimitusjohtajaksi

Diplomi-insinööri, kauppatieteiden maisteri Hans Sohlström (47) on nimitetty Rettig Group Oy Ab:n toimitusjohtajaksi ja konsernijohtajaksi 1. elokuuta 2012 alkaen.

Yhtiön nykyinen toimitusjohtaja Bjarne Mitts (63) jää eläkkeelle. Hän jatkaa yhtiön hallituksen jäsenenä.

Hans Sohlström toimii tällä hetkellä UPM-Kymmene Oyj:n yhteistyösuhteista ja kehityksestä vastaavana johtajana. Hänellä on vankka kokemus liiketoiminnan kehittämisestä, markkinoinnista ja tulosyksikön johtamisesta Kymmene Oy:ssä, Finnpapissa ja UPM:ssä.

Cyril von Rettig, hallituksen puheenjohtaja

puh. (09) 6188 3263

Hans Sohlström

puh. 0400 547 717

Bjarne Mitts

puh. 0400 317 400

Rettig Group on suomalainen perheyritys, jolla on kolme liiketoiminta-aluetta: Rettig ICC (radiaattorit vesikeskuslämmitykseen ja sähkölämmitykseen sekä sisäilman laadun säätölaitteet), Bore (varustamotoiminta) ja Nordkalk (kalkkikivipohjaisia tuotteita teollisuudelle, maataloudelle ja ympäristön hoitoon). Vuoden 2011 liikevaihto oli n. 970 miljoonaa euroa. Konsernin palveluksessa on n. 4500 henkilöä 20 maassa.