Rettig Group Oy Ab Bore on saattanut päätökseen Rederi Ab Engshipin yritysoston

Kaikki Rederi Ab Engshipin osakkaat ovat nyt myyneet osakkeensa Rettig Group Oy Ab Borelle. Sopimukset allekirjoitettiin kummankin yhtiön hallituksen puheenjohtajan, Kaj Engblomin ja Cyril von Rettigin, läsnäollessa Turussa tänään. Rederi Ab Engship on suomalainen perheyritys, joka omistaa ja operoi 11 kuivalasti-, kontti- ja RoRo-alusta. Vuotuinen liikevaihto on 30 miljoonaa euroa ja henkilökunnan määrä 300. Rettig Group Oy Ab on suomalainen perheyritys, jolla on kolme liiketoiminta-aluetta: Rettig ICC (vesikeskuslämmitys, sähkölämmitys ja sisäilman laadun säätö), Bore (varustamotoiminta) ja Tarkala (kiinteistökehitys ja -vuokraus). Vuoden 2005 liikevaihto oli n. 600 miljoonaa euroa ja henkilökunnan määrä n. 4000. Lisätietoja: Rettig Group Oy Ab Bore Toimitusjohtaja Kaj Eriksson Puh. (02) 281 3601 GSM 0400 526 230 www.boregroup.com Rederi Ab Engship Hallituksen puheenjohtaja Kaj Engblom Puh. (02) 235 2508 GSM 0400 740 05 www.engship.fi