Revenio Group Oyj: Mikko Moilanen aloittaa Revenion toimitusjohtajana tänään

Pörssitiedote 5.8.2019, kello 10.00

MIKKO MOILANEN ALOITTAA REVENION TOIMITUSJOHTAJANA TÄNÄÄN

DI Mikko Moilanen, (s. 1965) aloittaa Revenio Group Oyj:n toimitusjohtajana tänään. Revenion edellinen toimitusjohtaja Timo Hildén jatkaa CenterVue-yritysoston integraation johtotehtävissä.

Mikko Moilanen on aiemmin toiminut sijoitusyhtiö Panostajan omistaman Grano Group Oy:n toimitusjohtajana, Suunto Oy:n toimitusjohtajana sekä useissa kansainvälisissä johtotehtävissä Nokia Oyj:ssä.

”Minulla on ollut ilo kesän aikana tutustua Revenion ja sen tytäryhtiöiden toimintaan sekä tavata yhtiöiden avainhenkilöitä. Olen erittäin vaikuttunut siitä ammattitaidosta, täsmällisyydestä ja laadukkuudesta, jolla konsernin liiketoimintaa hoidetaan. Yhtiöt ovat erinomaisessa kunnossa, kasvumahdollisuuksia tarjoavan terveysteknologia-toimialan huippuosaajia. Olen erittäin tyytyväinen, että pääsen nyt perehtymään tehtäviini täysipainoisesti; tapaamaan ihmisiä ja kuulemaan heidän näkemyksiään. Tulevaisuuden askelmerkkien aika on huolellisen perehtymisen jälkeen”, toteaa Revenio Group Oyj:n toimitusjohtaja Mikko Moilanen.

Hallituksen puheenjohtaja Pekka Rönkä, puh. +358 40 826 4356

pekka.ronka@revenio.fi

Mikko Moilanen, puh. +358 400 742 559

mikko.moilanen@revenio.fi

Liitteet:

KUVA: Mikko Moilanen

Revenio on kansainvälisillä markkinoilla toimiva suomalainen terveysteknologiakonserni, jonka maailmanlaajuinen menestys perustuu vahvasti patentoituun silmänpaineen mittausteknologiaan.

Revenio-konserniin kuuluvat Icare Finland Oy, Revenio Research Oy sekä Oscare Medical Oy. Revenion liiketoiminnan ydin on kehittää ja kaupallistaa tehokkaita ja helposti käyttöönotettavia glaukooman diagnoostiikkaa ja hoidon aikaista seurantaa avustavia laitteita.

Revenio tavoittelee terveysteknologiassa voimakasta kasvua. Revenion tavoitteena on kehittää entistä tehokkaampia ja helposti käyttöönotettavia menetelmiä tunnistaa kansanterveydellisesti merkittäviä sairauksia jo niiden alkuvaiheessa. Revenion teknologioiden fokuksessa ovat glaukooman, ihosyövän ja astman tunnistaminen ja niiden hoitoprosessin aikainen mittaaminen.