Revenio Group Oyj: Muutoksia Revenion tulosjulkistusten ajankohdissa vuonna 2019

Pörssitiedote 15.4.2019, kello 8.35

MUUTOKSIA REVENION TULOSJULKISTUSTEN AJANKOHDISSA VUONNA 2019

Revenio Group Oyj julkistaa vuoden 2019 osavuosiraportin tammi-maaliskuulta ja puolivuosikatsauksen tammi-kesäkuulta aiemmin ilmoittamastaan poiketen seuraavasti:

• osavuosiraportti tammi-maaliskuulta tiistaina 16.4.2019 (aiemmin 17.4.2019),
  • puolivuosikatsaus tammi-kesäkuulta torstaina 15.8.2019 (aiemmin 5.8.2019)

Osavuosiraportti tammi-syyskuulta 2019 julkaistaan alkuperäisen ilmoituksen mukaisesti torstaina 24.10.2019.

Toimitusjohtaja Timo Hildén, puh. +358 40 580 4774

Revenio on kansainvälisillä markkinoilla toimiva suomalainen terveysteknologiakonserni, jonka maailmanlaajuinen menestys perustuu vahvasti patentoituun silmänpaineen mittausteknologiaan.

Revenio-konserniin kuuluvat Icare Finland Oy, Revenio Research Oy sekä Oscare Medical Oy. Revenion liiketoiminnan ydin on kehittää ja kaupallistaa tehokkaita ja helposti käyttöönotettavia glaukooman diagnoostiikkaa ja hoidon aikaista seurantaa avustavia laitteita.

Revenio tavoittelee terveysteknologiassa voimakasta kasvua. Revenion tavoitteena on kehittää entistä tehokkaampia ja helposti käyttöönotettavia menetelmiä tunnistaa kansanterveydellisesti merkittäviä sairauksia jo niiden alkuvaiheessa. Revenion teknologioiden fokuksessa ovat glaukooman, ihosyövän ja astman tunnistaminen ja niiden hoitoprosessin aikainen mittaaminen.